Jakou značku kolečkových bruslí byste doporučili pro začátečníka?

Doplňuji:
Já jsem se dočetl, že záleží taky na druhu ložisek, velikosti a tvrdosti koleček. Jaké jsou tak optimální?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Já jsem si jako začátečník koupil K2 za skoro 5 litrů. Tím nechci machrovat, ale říct to, že si přeci nekoupím nějaký sra*ka-brusle, aby mi to bruslení otrávily dřív než mě to začne bavit. ;-)
Doporučuji navštívit nějaký dobrý sport, kde si jich pár nazuješ a aspoň trochu vyzkoušíš. Přesně to jsem udělal a dospěl jsem k závěru, že brusle za 2 tis. jsou vyhozený prachy. Já ti doporučuji koupit brusle s kvalitní botou, jinak tě budou tlačit nebo naopak se bude ta brusle kroutit. Velikost koleček ber minimálně 84 mm, ale klidně jdi i do 90 mm. Menší tj. 80 mm jsou o ničem, to vůbec nepojede a 100 mm jsou extrémně moc a pro borce. Já osobně volil 90 mm a úplně v pohodě. Tak jako na normálních bruslích umím, takže žádný problém. Jako amatér jsou lepší kolečka měkčí, tolik nedrncají a jsou pomalejší, ale rychleji se sjíždí. Až si to trochu osaháš a kolečka sjedeš, můžeš je vyměnit za tvrdší. Pokud si koupíš první brusle nějaké levné, pak se zahazují zpravidla i s botou, tedy komplet.

Další odpovědi:

Zlatý

Jak pro zacatecniky tak pokrocile rozhodne alespon za me Roces a nebo Bauer...zadne jine neberu jsou to kvalitni Inline brusle ...take zalezi kolik chcete do brusli varzit pezez..;D PS; nejsou koleckove jako koleckove ..koleckove jsou i kacenky...:D...
Doplňuji:
jen doplnim...

Roces