Avatar uživatele
Reacer

Jak se mám naučit 3 témata za 4 měsíce, když mě to učitel nebyl schopen naučit za 7 měsíců?

Dobrý den, minulý rok jsem fyziku zvládal, ale tento rok jsem dostal učitele, který učí tak, že většina třídy propadá a já, jelikož mě to trápí a nechci opakovat a nejde mi to ani do hlavy (neříkám že na to nemám), nevím, co s tím, je to jediný předmět, ze kterého propadám.
A nechci, abych propadl jen kvůli jedinému předmětu, pochopil bych, kdybych byl jediný nebo bych nezvládl více předmětů, ale když to je 1 předmět a táhne to dolů většinu třídy, tak kde bude problém?
Moc rád vám poděkuji za jakékoli rady a tipy.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zjentek před 410 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Rokio

Učit se, učit se, učit se.
Tohle řekl jeden politik a revolucionář.

Zkus chodit na doučování a zeptej se učitele, co ti nejvíce nejde, aby jsi se hlavně na tuto učební látku zaměřil.

Dále se můžeš nechat vyzkoušet, až jsi budeš jistý, že to umíš.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

Jsi snad mimino? PROČ si myslíš, že „učitel by tě to měl naučit“? Zkus se na to podívat JINAK – PROČ ses to nenaučil TY SÁM? Takhle to totiž v životě běžně funguje. Chce se ti na záchod? Tak tam zajdeš nebo ne? OPRAVDU čekáš, že někdo tě tam odnese a ještě se za tebe vymočí? ROFL! 😁

Není ti něco z výkladu jasné? Jsi němý? Jestli ne, tak se ZEPTEJ a ptej se tak dlouho, dokud ti to jasné nebude. Od toho lidé mají tlamu, kterou zpravidla mluví (a ptají se). Nebo ty ji snad nemáš? 😉

Místo kňourání se koukej hodit do cajku. Hledat výmluvy a omluvy pro vlastní neschopnost, pohodlnost a lenost je schopnost, kterou BOHATĚ oplývají VŠICHNI. Proto je také většina lidí zpravidla dobrá leda tak na hnojivo a jen ti, kteří se snaží (a to NEMÁ co dělat s chytrostí!) slaví úspěch. TAK JEDNODUCHÉ TO JE! 🙂

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
elkon