Avatar uživatele
Reacer

Jak se mám naučit 3 témata za 4 měsíce, když mě to učitel nebyl schopen naučit za 7 měsíců?

Dobrý den, minulý rok jsem fyziku zvládal, ale tento rok jsem dostal učitele, který učí tak, že většina třídy propadá a já, jelikož mě to trápí a nechci opakovat a nejde mi to ani do hlavy (neříkám že na to nemám), nevím, co s tím, je to jediný předmět, ze kterého propadám.
A nechci, abych propadl jen kvůli jedinému předmětu, pochopil bych, kdybych byl jediný nebo bych nezvládl více předmětů, ale když to je 1 předmět a táhne to dolů většinu třídy, tak kde bude problém?
Moc rád vám poděkuji za jakékoli rady a tipy.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zjentek před 410 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Rokio

Učit se, učit se, učit se.
Tohle řekl jeden politik a revolucionář.

Zkus chodit na doučování a zeptej se učitele, co ti nejvíce nejde, aby jsi se hlavně na tuto učební látku zaměřil.

Dále se můžeš nechat vyzkoušet, až jsi budeš jistý, že to umíš.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

Jsi snad mimino? PROČ si myslíš, že „učitel by tě to měl naučit“? Zkus se na to podívat JINAK – PROČ ses to nenaučil TY SÁM? Takhle to totiž v životě běžně funguje. Chce se ti na záchod? Tak tam zajdeš nebo ne? OPRAVDU čekáš, že někdo tě tam odnese a ještě se za tebe vymočí? ROFL! 😁

Není ti něco z výkladu jasné? Jsi němý? Jestli ne, tak se ZEPTEJ a ptej se tak dlouho, dokud ti to jasné nebude. Od toho lidé mají tlamu, kterou zpravidla mluví (a ptají se). Nebo ty ji snad nemáš? 😉

Místo kňourání se koukej hodit do cajku. Hledat výmluvy a omluvy pro vlastní neschopnost, pohodlnost a lenost je schopnost, kterou BOHATĚ oplývají VŠICHNI. Proto je také většina lidí zpravidla dobrá leda tak na hnojivo a jen ti, kteří se snaží (a to NEMÁ co dělat s chytrostí!) slaví úspěch. TAK JEDNODUCHÉ TO JE! 🙂

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
elkon

Od toho máš rodiče. Mohou se spojit s ostatními a zajít za vedením školy. Pokud je to tak jak uvádíš.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
paul1

Tady dost platí: „jaké si to uděláš, takové to máš“. Takže je to vyloženě v Tvých rukou.
Také ma to máš více času než učitel, který má např. pro vyučování 1 hodinu denně, do této hodiny ale patří mimo výuky i jiné povinnosti (docházka apod.). V dnešní době je mimo knih i mnoho dalších zdrojů pro samouky – video, internet atd., kde se dají informace získat a někde i zpopularizovanou cestou, předtím to byly jen knihy.
Učitel má v první řadě naučit studenty kde si potřebné informace mohou sehnat, prostě jen je naučit se orientovat.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kelt

Podívej se, určitě víš, co se máš naučit. A dnes není prolém sehnat informace. Máš internet a najdi si tam vše, čemu nerozumíš a co potřebuješ se naučit z fyziky. Máš to napsané, někde to máš na youtube, pak jsou knihovny, no a konečně učitel má konzultační hodiny. Co kdybys začal uvažovat jinak. Učitel mne to musí naučit, já nechnu ani prstem. Takto ne. Ale třeba. Fyzika dneska letí. Ti nejlepší přednášejí na celém světě a dělají úžasné věci. Mohl bych patřit také mezi ně. Ale to budu muset začít sám studovat a najít si všechny informace, které k tomu mohu sehnat. Také mám na to učitele, který je určitě odborník.
Bohužel si mladí myslí, že na vše mají aplikaci, tam si vše najdou, ale nějakou aktivitu u nich nevyvine nikdo, pokud je někdo nepožene.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek