Avatar uživatele
Registrovaný

Hubnutí-í-í

Dobrý den chtěla bych zhubnout :D postavu...mám tak akorát, sem trošičku tlustší ale necítím se dobře a můžu pomalu začít vyhazovat oblečení :( jasně že si to hubnutí prvně vyhledávám na internetu! ale chtěla bych nějakou vaši radu =) a vím žže tu už bylo několik takových otázek..! takžé..jaké máte zkušenosti prosím? konkrétně se snažím zhubnout vnitřní stranu stehen(no vlastně celá stehna), břicho a paže.. ale nejlíp bych hubla celou postavu. děkuju za odp.

takové UPOZORNĚNÍ: HUBNOUT ,ne POSILOVAT =)
(a mám takový špatný pocit že mě tu někdo ,,seřve" -.-')

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Hubnutí bez zvýšené fyzické aktivity? Podle mě snad jediná možnost - jíst méně kalorická jídla, méně tučná, vyřadit pečiva atd místo toho celé ovoce a zeleninu. ... můžeš si dát hledat na googlu: nízkokalorická dieta

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Pravidelně se stravovat - odstup mezi jídly 3-4 max hod. Tělu nesmíš dát najevo že hladovíš (Když má člověk hlad je tak nějak pozdě. již po 4 hodinách hladovění "přepíná" na "úsporný režim" a do normálneho režimu se vrací pomaleji). S toho dúvodu je potřeba vybírat i složení jídla. Prostuduj si glykemický index (GI) potravin. K večeři nejlépe jíst jídla s obsahem bílkovín a minimum sacharidů. Protože přes noc tělo tolik sacharidů nepotřebuje, a to málo si vyrobí z bílkovin (neplatí pro pracujících v noci). Celkovo nejlépe snížit příjem sacharidů (míň rýže, testovin a když tak ze semoliny a vařené "al dente" - nižší GI) a zvýšit příjem bílkovin. Hodně zeleniny - zaplní žaludek, má velký obsah vlákniny, odvodňuje. Množství zeleniny neřeš. Energie přijatá ze zeleniny je nižší, než energie vynaložená na jeji celkové strávení. POZOR toto neplatí u ovoce. To však neznamená že budeš jíst jenom zeleninu v domění že zhubneš. Ano zhubneš - z dúvodu nedostatku energie se tělo přepne na "úsporný režim" to znamená vystačí si z mála, zbaví se svalů (spotřebovávají energiu tak pryč snimi) ale pak stačí abys snědla neco víc energetické a už nabíráš tuky. Co se týká hubnutí určitých částí těla neznamená, že když budeš chtít zhubnout břicho tak budeš dělat sedlehy jak divá a na stehnách se ti to neprojeví. Tuků se zbavíš všude rovnoměrně, ale svaly na břichu budou pevněší a větší. Záleží kolik potřebuješ zhubnout. Když jen pár kil, změna jídelníčku bude stačit. Pokud víc, bez pohybu to nepůjde - plavání, kolo, procházky. (Osobní zkušenost).


Avatar uživatele
Pokročilý

Zkus jíst po 3 hodinách a pro inspiraci se jukni na www.30tidennivyzva.cz :)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 246
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 100
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 82
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.