Pokročilý

Děláte nějaký sport? A jakého nejvyššího úspěchu jste dosáhli?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Že jsem se při plaveckém výcviku ve školce jako jediný topil.

Další odpovědi:

Zlatý

viz můj profil :{)> hraju závodně český a anglický scrabble, v českém jsem dosáhl zatím 15. místa na mistrovství republiky (z 32 kvalifikovaných, mezi něž jsem se letos již potřetí probojoval - letošní MR teprve bude, doufám v překonání onoho 15. místa a dosažení alespoň top ten); na kvalifikačních turnajích mým největším úspěchem byly zatím dvě zlaté medaile. V anglickém scrabblu zatím třetí zlato, ale za větší úspěch v angl. verzi považuju svou reprezentaci ČR na mistrovství světa a to, že jsem na něm coby nováček neskončil poslední (na rozdíl od slovenského reprezentanta).

Bronzový

Největší úspěch mě doufám teprve čeká. Ale zatím největší úspěch bylo, že jsem si tehdy zařídila aspoň registračku :D

drevorubec 2008 / 4 misto na MČR
3. mi uteklo o 1/4 sekundy :-(

Stříbrný

310.místo z 396 účastníků MTB Rallye Sudety:-)

Stříbrný

jo hraju v hospodě mariáš.-) Jiak také požární sport a mezinárodní soutěže ve vyproš´tování z vozidel po nehodách v rámci naší JSDH. Na soutěži ve vypr. v Ostravě naše jednotka skončila druhá z 9 států a 58 jednotek.ovšem to je týmová práce a ne jednotlivá.V požárním spotru dost často také vedu.Hlavně TFA.
Doplňuji:
Krom toho se jezdím trucktrial v ČR i zahraničí--hlavně německo rakousko polsko,anglie..Poznáte mě : Tatra 813 8x8 bi-turbo zelená vojenská(valník) s velkým nápisem Trhání pařezů,vyprošťování.

Zlatý

Sprint na velmi krátké vzdálenosti.
Je to individuální sport, neměří se na čas, ale na na to, že zda jsou trencle včas staženy a tělo je v sedu.

Bronzový

bezim pulmaratony.muj osobni uspech 1h48minut.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama