Avatar uživatele
Pokročilý

Vzniká mi nárok na vrácení peněz po uznání tří vad v jedné reklamaci?

Dobrý den,
mám jeden dotaz. Řeším reklamaci mobilního telefonu. Při sepisování reklamačního protokolu na prodejně jsem slečně dal můj průvodní dopis, ve kterém preferuji vyřízení vystavením dobropisu, ale ona do reklamačního protokolu napsala, že požaduji opravu, a já si toho všiml bohužel až po tom, co mi přišla za 15 dnu SMS o vyřízení reklamace. Reklamace byla vyřízena opravou a poslali mi i servisní protokol (zatím jsem reklamaci nepřevzal), ve kterém byly uznány tři vady v jedné reklamaci současně. Mluvil jsem se společností dTest a ti zmínili § 2169 odst. 2, o. z. a dále § 1812 odst. 1, o. z..

Mám právo na vrácení peněz, i když bylo do reklamačního protokolu psáno, že požaduji opravu mnou přiloženým dopisem, kde požaduji vrácení peněz, když jsem předem nemohl vědet, kolik vad bude uznáno?

Pokud si na něco vzpomenu, co jsem neuvedl nebo napíšete otázku, tak na ni odpovím do diskuze.

Děkuji za odpověď,
kajicek94

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Je to stále jedna reklamace. Reklamuj ještě dvakrát a můžeš požadovat vrácení peněz

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Jen pokud se reklamace týká téže vady.


Avatar uživatele
Stříbrný

... i kdyby to byla pátá reklamace s deseti vadama je naprosto irelevantní, průvodní dopis také, v reklamačním protokolu jsi souhlasil s opravou, tudíž máš peška >>> oni opravili, jak jsi chtěl, že napsala něco jinýho, je tvoje chyba, měl jsi to překontrolovat, než jsi to podepsal

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Pokročilý

kajicek94

Mc Merkurion: V jejich reklamačním řádu je odstavec, kde je psáno, že se má nechat reklamační protokol uschován pro pozdější reklamace - reklamuji reklamační protokol. Kdyby nebylo cesty, tak se zde neptám. Většina lidí vč. mě se snaží získat to, na co mají právo. Taky můžu říct, že jednala v v rozporu s § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a neuvedla stanovené informace zákazníkem. Každopádně děkuji za odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

Mc Merkurion

... chápu, tě, ale pochop taky je: taky se budou snažit získat co nejvíc, tj.: opravili, nebudou chtít měnit, vše co tvrdíš, je tvrzení proti tvrzení ("že jednala v v rozporu s § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a neuvedla stanovené informace zákazníkem"), oni to maj ale od tebe podepsaný, a to je víc ... přeju hodně štěstí ...

Avatar uživatele
Pokročilý

kajicek94

Edison: Reklamováno 6 vad - uznány 3 vady: LCD, baterie, mikrofon. Můžu tedy žádat peníze, když už to bylo vyřízeno opravou?

Avatar uživatele
Pokročilý

kajicek94

Drap: Děkuji za odpověď. Koukal jsem na https://www.dtest.cz/… a zde je ve 3) bodu napsáno "... vady minimálně tři najednou.". Ale nevím, když už to opravili, jestli mohu požadovat vrácení peněz, když to jsou 3 vady zároveň. Co myslíte?

Avatar uživatele
Bronzový

Edison

V první řadě se neobracej na pochybné novinářské servery, ale nakoukni přímo do zákona. Jak je to s vadama současně to z hlavy nevím, ale nějaká možnost tam je taky.

Avatar uživatele
Pokročilý

kajicek94

To jsem také zkontroloval - zde je zákon "§ 2169 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový)".

Avatar uživatele
Stříbrný

Dochy

Bacha na ty "pochybné novinářské servery". Dtest už tu má určité renomé a nesnaží se dělat noviny jako spíš řeší ochranu spotřebitele - noviny nevedou, vydávají magazín zaměřený na testy výrobků a právě legislativu týkající se ochrany spotřebitelů.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 581
Zlatý marci1 327
Zlatý gecco 307
Zlatý hanulka11 271
Zlatý mosoj 267
Zlatý annas 245
Zlatý Kepler 183
Zlatý briketka10 175
Zlatý Lamalam 146
Zlatý ivzez 141

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.