Zeptal/a se – 4.září 16:38
Nakupování – Reklamace
Dobrý den,
mám jeden dotaz. Řeším reklamaci mobilního telefonu. Při sepisování
reklamačního protokolu na prodejně jsem slečně dal můj průvodní dopis,
ve kterém preferuji vyřízení vystavením dobropisu, ale ona do
reklamačního protokolu napsala, že požaduji opravu a já si toho všiml
bohužel až po tom, co mi přišla za 15 dnu SMS o vyřízení reklamace.
Reklamace byla vyřízena opravou a poslali mi i servisní protokol (zatím
jsem reklamaci nepřevzal), ve kterém byly uznány 3
vady v jedné reklamaci současně. Mluvil jsem se společností dTest a ti
zmínili § 2169 odst. 2, o. z. a dále § 1812 odst. 1, o. z..
Mám právo na vrácení peněz i když bylo do reklamačního protokolu psáno, že požaduji opravu s mnou přiloženým dopisem, kde požaduji vrácení peněz, když jsem předem nemohl vědwt, kolik vad bude uznáno?
Pokud si na něco vzpomenu, co jsem neuvedl nebo napíšete otázku, tak na ní odpovím do diskuze.
Děkuji za odpověď,
kajicek94
Zeptal/a se – 4.září 17:22
Nakupování – Reklamace
Dobrý den,
mám jeden dotaz. Řeším reklamaci mobilního telefonu. Při sepisování
reklamačního protokolu na prodejně jsem slečně dal můj průvodní dopis,
ve kterém preferuji vyřízení vystavením dobropisu, ale ona do
reklamačního protokolu napsala, že požaduji opravu, a já si toho všiml
bohužel až po tom, co mi přišla za 15 dnu SMS o vyřízení reklamace.
Reklamace byla vyřízena opravou a poslali mi i servisní protokol (zatím
jsem reklamaci nepřevzal), ve kterém byly uznány tři vady v jedné
reklamaci současně. Mluvil jsem se společností dTest a ti zmínili §
2169 odst. 2, o. z. a dále § 1812 odst. 1, o. z..
Mám právo na vrácení peněz, i když bylo do reklamačního protokolu psáno, že požaduji opravu mnou přiloženým dopisem, kde požaduji vrácení peněz, když jsem předem nemohl vědet, kolik vad bude uznáno?
Pokud si na něco vzpomenu, co jsem neuvedl nebo napíšete otázku, tak na ní odpovím do diskuze.
Děkuji za odpověď,
kajicek94
Zeptal/a se – 4.září 17:24
Nakupování – Reklamace
Dobrý den,
mám jeden dotaz. Řeším reklamaci mobilního telefonu. Při sepisování
reklamačního protokolu na prodejně jsem slečně dal můj průvodní dopis,
ve kterém preferuji vyřízení vystavením dobropisu, ale ona do
reklamačního protokolu napsala, že požaduji opravu, a já si toho všiml
bohužel až po tom, co mi přišla za 15 dnu SMS o vyřízení reklamace.
Reklamace byla vyřízena opravou a poslali mi i servisní protokol (zatím
jsem reklamaci nepřevzal), ve kterém byly uznány tři vady v jedné
reklamaci současně. Mluvil jsem se společností dTest a ti zmínili §
2169 odst. 2, o. z. a dále § 1812 odst. 1, o. z..
Mám právo na vrácení peněz, i když bylo do reklamačního protokolu psáno, že požaduji opravu mnou přiloženým dopisem, kde požaduji vrácení peněz, když jsem předem nemohl vědet, kolik vad bude uznáno?
Pokud si na něco vzpomenu, co jsem neuvedl nebo napíšete otázku, tak na ni odpovím do diskuze.
Děkuji za odpověď,
kajicek94