Avatar uživatele
anonym

Na koho se obrátit, když nejsem spokojena s výsledkem reklamace a firma odmítá připustit diskuzi a píše stále to samé?

Dobrý den,
ani ne půl roku staré boty se začaly uvnitř odírat. Jedná se o letní vycházkovou obuv za 1200,– Kč. Obrátila jsem se na přítomný personál a sdělila na co chci obuv používat. doporučily mi ji. Nyní jsou jejich argumenty, že bota je příliš propocena a vybraná špatná velikost. Jsou takové argumenty v pořádku? Bota nebyla nošena pravidelně a není ani půl roku stará. Co se dá podniknout?
Děkuji Eliška

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4068 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kropitko

Pokud se domníváte, že je vaše reklamace oprávněná obraťte se svou stížností na Českou obchodní inspekci.
Kontakty:
http://www.coi.cz/…ektorat.html

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
terry

Také jsem pro čOI.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jmhad

Podle mého názoru je potřebné podat řádnou reklamaci na poškození výrobku běžným používáním v zákonné lhůtě 24 měsíců.To by měl jakýkoliv výrobek vydržet.Nějaké povídání prodavače není rozhodující,protože on má zpravidla v popisu práce prodat a ne poradit.Je to smutné,ale je to tak.Pokud bude taková reklamace zamítnuta a Vy budete chtít pokračovat v domáhání se kvalitního výrobku ,je podle zákona rozhodující posudek soudního znalce.Ti jsou zapsaní na příslušném krajském soudu /www/.Pokud ON rozhodne ve Váš prospěch,máte nárok na odškodnění plus úhradu nákladů – znalečné, poštovné,cestov­né.Pokud Vám to tzv.zabije, máte smůlu.Doporučovaná ČOI v tom nic neudělá,resp. Vás odkáže na shodný postup.
Zákon je zákon /to byl kdysi film/.

0 Nominace Nahlásit

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování