Avatar uživatele
Registrovaný

Na koho se obrátit, když nejsem spokojena s výsledkem reklamace a firma odmítá připustit diskuzi a píše stále to samé?

Dobrý den,
ani ne půl roku staré boty se začaly uvnitř odírat. Jedná se o letní vycházkovou obuv za 1200,- Kč. Obrátila jsem se na přítomný personál a sdělila na co chci obuv používat. doporučily mi ji. Nyní jsou jejich argumenty, že bota je příliš propocena a vybraná špatná velikost. Jsou takové argumenty v pořádku? Bota nebyla nošena pravidelně a není ani půl roku stará. Co se dá podniknout?
Děkuji Eliška

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Pokud se domníváte, že je vaše reklamace oprávněná obraťte se svou stížností na Českou obchodní inspekci.
Kontakty:
http://www.coi.cz/…

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Také jsem pro čOI.


Avatar uživatele
Bronzový

Podle mého názoru je potřebné podat řádnou reklamaci na poškození výrobku běžným používáním v zákonné lhůtě 24 měsíců.To by měl jakýkoliv výrobek vydržet.Nějaké povídání prodavače není rozhodující,protože on má zpravidla v popisu práce prodat a ne poradit.Je to smutné,ale je to tak.Pokud bude taková reklamace zamítnuta a Vy budete chtít pokračovat v domáhání se kvalitního výrobku ,je podle zákona rozhodující posudek soudního znalce.Ti jsou zapsaní na příslušném krajském soudu /www/.Pokud ON rozhodne ve Váš prospěch,máte nárok na odškodnění plus úhradu nákladů - znalečné, poštovné,cestovné.Pokud Vám to tzv.zabije, máte smůlu.Doporučovaná ČOI v tom nic neudělá,resp. Vás odkáže na shodný postup.
Zákon je zákon /to byl kdysi film/.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 508
Zlatý gecco 307
Zlatý marci1 296
Zlatý hanulka11 271
Zlatý mosoj 252
Zlatý annas 185
Zlatý briketka10 173
Zlatý Lamalam 139
Zlatý ReHu 133
Zlatý led 118

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.