Avatar uživatele
Pokročilý

Na co mám jako kupující při koupi a následné reklamaci chladničky nárok?

Dobrý den,

dne 7. 5. 2018 jsem koupil kombinovanou chladničku a dne 11. 5. 2018 mi ji přivezli domů. Poté co si vzali starou a odjeli, začal jsem ji umývat a všiml jsem si tří vad (promáčklina a 2x poškrábání na odlišných místech), které nebyly na prví pohled viditelné. V tentýž den jsem poslal reklamaci a doufám v co nejrychlejší vyřešení.

Moje otázky zní: Mohu požadovat...
1) výměnu výrobku za nový bezvadný kus?
2) proplacení zkažených potravin, které bohužel nemám kam uložit? Nebo finanční odškodnění a popř. v jaké hodnotě?
3) po prodejci proplacení Cash Backu, který se na chladničku vztahuje, ale bohužel se "nevejdu do termínu"?

Moc děkuji za každou odpověď,
kajicek94

Dopl.: Zakoupeno v kamenné prodejně.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Požadovat můžeš cokoli. Nemusí ti však v ničem vyhovět. Poškrábání a zjevné vady jsi měl dohledat při převzetí. Jak prokážeš jestli jsi je nezpůsobil až ty? Záleží pouze na prodejci zda reklamaci přizná, nebo ne.
V bodech 2 a 3 budeš mít smůlu.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Pokročilý

kajicek94

Je udán nějaký "standard", podle kterého se určuje, jestli se jedná o vadu zjevnou, či nikoliv? Nebo je posouzení na společnosti (prodejci)?

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 581
Zlatý marci1 327
Zlatý gecco 307
Zlatý hanulka11 271
Zlatý mosoj 267
Zlatý annas 245
Zlatý Kepler 183
Zlatý briketka10 175
Zlatý Lamalam 146
Zlatý ivzez 141

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.