Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 12.květen 11:48

Na co mám jako kupující při koupi a následné reklamaci chladničky nárok?

Nakupování – Reklamace

Dobrý den,

dne 7. 5. 2018 jsem koupil kombinovanou chladničku a dne 11. 5. 2018 mi ji přivezli domů. Poté co si vzali starou a odjeli, začal jsem ji umývat a všiml jsem si tří vad (promáčklina a 2× poškrábání na odlišných místech), které nebyly na prví pohled viditelné. V tentýž den jsem poslal reklamaci a doufám v co nejrychlejší vyřešení.

Moje otázky zní: Mohu požadovat…

  1. výměnu výrobku za nový bezvadný kus?
  2. proplacení zkažených potravin, které bohužel nemám kam uložit? Nebo finanční odškodnění a popř. v jaké hodnotě?
  3. po prodejci proplacení Cash Backu, který se na chladničku vztahuje, ale bohužel se „nevejdu do termínu“?

Moc děkuji za každou odpověď,
kajicek94

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 12.květen 11:49

Na co mám jako kupující při koupi a následné reklamaci chladničky nárok?

Nakupování – Reklamace

Dobrý den,

dne 7. 5. 2018 jsem koupil kombinovanou chladničku a dne 11. 5. 2018 mi ji přivezli domů. Poté co si vzali starou a odjeli, začal jsem ji umývat a všiml jsem si tří vad (promáčklina a 2× poškrábání na odlišných místech), které nebyly na prví pohled viditelné. V tentýž den jsem poslal reklamaci a doufám v co nejrychlejší vyřešení.

Moje otázky zní: Mohu požadovat…

  1. výměnu výrobku za nový bezvadný kus?
  2. proplacení zkažených potravin, které bohužel nemám kam uložit? Nebo finanční odškodnění a popř. v jaké hodnotě?
  3. po prodejci proplacení Cash Backu, který se na chladničku vztahuje, ale bohužel se „nevejdu do termínu“?

Moc děkuji za každou odpověď,
kajicek94

Dopl.: Zakoupeno v kamenné prodejně.