Zeptal/a se – 12.květen 11:48
Nakupování – Reklamace
Dobrý den,
dne 7. 5. 2018 jsem koupil kombinovanou chladničku a dne 11. 5. 2018 mi ji přivezli domů. Poté co si vzali starou a odjeli, začal jsem ji umývat a všiml jsem si tří vad (promáčklina a 2× poškrábání na odlišných místech), které nebyly na prví pohled viditelné. V tentýž den jsem poslal reklamaci a doufám v co nejrychlejší vyřešení.
Moje otázky zní: Mohu požadovat…
Moc děkuji za každou odpověď,
kajicek94
Zeptal/a se – 12.květen 11:49
Nakupování – Reklamace
Dobrý den,
dne 7. 5. 2018 jsem koupil kombinovanou chladničku a dne 11. 5. 2018 mi ji přivezli domů. Poté co si vzali starou a odjeli, začal jsem ji umývat a všiml jsem si tří vad (promáčklina a 2× poškrábání na odlišných místech), které nebyly na prví pohled viditelné. V tentýž den jsem poslal reklamaci a doufám v co nejrychlejší vyřešení.
Moje otázky zní: Mohu požadovat…
Moc děkuji za každou odpověď,
kajicek94
Dopl.: Zakoupeno v kamenné prodejně.