Avatar uživatele
Bronzový

Můžou ovlivnit uklidňující léky,když jde člověk na EKG?

Jde mi o to jestli to může ovlivnit a ukázat jiný graf,když jde člověk na EKG pod práškama.
Doplňuji:
Děkuji za odpovědi,ale to není můj případ.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Určitě může.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

http://www.stefajir.cz/…

Tady je podrobný popis toho, jak se hodnotí křivka EKG. Došel jsem k závěru, že většina příznaků by se ASI projevila stejně, i kdyby byl pacient pod práškama. Kromě toho myslím, že ta situace je celkem běžná, kdy se musí udělat ekg i pacientům ovlivněným různými léky. Podle mě stačí, když lékař, vyhodnocující ekg, bude o těch lécích vědět.


Avatar uživatele
Zlatý

myslím, že bys měla jít bez prášků

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1709
Zlatý mosoj 1514
Zlatý marci1 1343
Zlatý annas 1045
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 796
Zlatý briketka10 743
Zlatý quentos 731
Zlatý iceT 572
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.