Avatar uživatele
Psychotic

Kolik stojí záchrana dat z disku?

„Odešel“ mi počítač tak, že se ani nezapne. Ale už je to veterán, jeho oprava by byla plýtvání penězi. Ale docela rád bych zachránil své dokumenty na HDD. Kolik taková sranda někde v servisu stojí?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3062 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Otázkou je složitost…
😉
Pokud neodešel disk a stačí jej tedy připojit do jiného počítače, je to pár stovek.
Při složitém problému se ale může jednat i o desítky tisíc.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hans51

Před třemi roky jsem za záchranu dokumentů (zejména do školy) platil v servisu cca 500,– Kč. Nevím však, jestli je to cena přijatelná či nikoliv, v tomto ohledu jsem amatér a byl jsem rád, že je vůbec možné záchranu provést.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Klaproth

Než půjdeš do servisu, vyndej disk a připoj ho do jiného počítače, Je možné, že „odešel“ počítač, ale samotný HDD je v pořádku.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Emefej

Vyndej disk, půjč si externí rámeček, připoj to k jinému počítači a hned uvidíš, na čem jsi. Nefunkční disk jsem si opravil sám, stačilo vyměnit desku (jako náhr. díl to neprodávají, koupil jsem v bazaru kompletní totožný disk).

V servisu to stojí různě, podle typu poškození, viz ceník http://www.zachrana-dat.cz/cz/zachrana-dat-orientacni-cenik.html?gclid=CK-J-PjFyckCFRQTGwod­ZUYNJA

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hlada

Jestli počítač nejde zapnout, tak není ještě potřeba uvažovat o záchraně dat. S velkou pravděpodobností odešel zdroj, což je u staršího počítače otázka několika stovek. Zdroj orientačně otestuješ propojkou (viz odkaz) při zátěži. Jestli chceš počítač vyhodit, tak platí to, co píší kolegové.

Zdroj: http://www.pc-help.cz/viewto­pic.php?t=28464

Upravil/a: Hlada

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Patricks

Příspěvek smazán administrátorem.