Avatar uživatele
tony2412

Jak postupovat při záruční opravě NTB?

Mám NTB u kterého mi po roce praskl pravý pant, odnesl jsem ho do servisu kde ho přijali do opravy, uvedli závadu a že to potřebuje odborné posouzení, druhý den mi přišel email, že se jedná o mechanické poškození a oprava bude stát 2 500 Kč a zda s tím souhlasím, se skřípěním zubů a taky že ten NTB nebyl ani rok starý jsem souhlasil, to bylo loni v srpnu, minulý měsíc nastala u NTB stejná závada, rovněž prasklý levý pant jako vloni. 20. července jsem NTB odnesl do stejného servisu, přijali ho s tím že oprava opět potřebuje odborné posouzení, dnes přesně po třech nedělích mi bylo po emailu sděleno, že oprava bude stát 2 500 Kč jelikož se jedná o mechanické poškození a zda souhlasím, odepsal jsem že rozhodně nic platit nehodlám jelikož si nejsem vědom že bych NTB poškodil a překvapivě je to stejná závada jako vloni.Na netu jsem zjistil že v servisech musejí opravu posoudit ihned, u složitějších případů do třech dnů, pouze je tam jakási výjimka pokud oprava potřebuje odborné posouzení, ale nenašel jsem jak dlouhá doba pro to odborné posouzení může být, i když 21 kalendářních dnů se mi jeví jako přehnaná doba, co myslíte jakou mám šanci?/// Ano je NTB v záruce ještě do konce října a jedná se o Pravý pant, minule vyměnili displej, asi jiná možnost nebyla, a teď chtějí displej měnit opět! Jenže oni rozhodli že je to mechanické poškození a že si tu opravu musím zaplatit, NTB jsem používal standardním způsobem, byl jsem opatrný, pouze otevřel víko a zavřel víko, používám ho pouze já. Minulý rok jsem si řekl, třeba jsem s ním někde nevědomky praštil, tak jsem to zaplatil, ale tentokrát jsem si jistej že jsem ho nepoškodil! Nevím no, nechci někde lítat po úřadech nebo se soudit, ale štve mě že po třech týdnech mi pošlou email, že to budu muset zaplatit pokud budu souhlasit s opravou, přitom ten NTB přijímal před 3 týdny do opravy technik…

Zajímavá 0 před 1348 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Po třetí stejné, uznané závadě, máte nárok na vrácení peněz. Ale pokud jde o závadu v záruční době, neměl byste platit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek