Avatar uživatele
Dom Tailor

Jak můžu vytvořit seriózní počítačovou hru pro konzoli PlayStation3?

Vážení čtenáři odpovědí.

Již více jak deset (10) let usilovně pracuji na konceptu počítačové hry (typ RPG, žánr mix Fantasy a Sci-Fi, ve volném čase bez nároku na honorář), chtěl bych jí vytvořit seriózně / reálně (a myslím to opravdu smrtelně vážně), ale:

Nejsem programátor ani grafik, vlastně mám jenom nápady (jsem kreativní až hanba a moje představivost nemá hranic, někdy bych řekl že to je snad za trest), které neumím a nemám jak prezentovat (sice mám neskutečné množství textů a tabulek, ale stejně…), také nevím jak můj projekt ochránit proti zneužití (jak získat copyrigh / trademark).

Navíc nemám absolutně žádné zkušenosti v oboru + nemám prostředky, prostory, vybavení ani lidi.

Také jsem přemýšlel že se obrátím na ministerstvo kultury nebo na EU s prosbou o pomoc, ale to nevidím nijak nadějně.

Už jsem z toho všeho vážně (vážně) zoufalý, je to projekt který má potenciál stát se slavným až kultovním, podobně jako Hvězdné Války, Pán Prstenů a podobné další záležitosti, ale kdo ví.

Jediné co nechci, je svůj projekt jen tak prodat, prodali by jste svoje děti? Myslím že ne. Chci se na projektu aktivně podílet (konec konců je to můj nápad).

Jen bych na závěr chtěl sdělit, že počítačové hry jsou dnes vnímány negativně (a to hlavně starší částí populace a zcela bezdůvodně), ale měli by být vnímány jako umělecký obor, podobně jako kinematografie, protože za každou hrou stojí tým lidí, kteří tvrdě dřeli, aby mohli na svět přivést svojí hru. Také je špatné jak se hledí hlavně na komerci místo na uměleckou část.

Jestli něco vyznělo jako samochvála, tak se za to omlouvám, jistě to tak nebylo myšleno, konec konců já nemůžu hodnotit svojí věc, od toho tu jsou jiní.

Děkuji za reakce, Dom Tailor

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4759 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
chudst