Avatar uživatele
Brozma

Co mám dělat se zaseknutou mechanikou DVD-RW?

Zdarec, mám problém s mechanikou DVD-RW. Chovala se takto: Zprvu se po stisknutí čudlíku nechtěla vysunout ale po zapáčení švýcarákem se vysunula. Teďka, když jsem znovu vysouval mechaniku, sekla se a zapáčil jsem, vysumula se o 1cm a zůstala trčet. Vzal jsem ji do prstů a zkusil jí vysunout ručně, ale ani se nehla. Zkusil jsem znovu zmáčknout čudlík, mechanika se sama zasunula a znovu se vysunula o 1cm a zůstala tak zaseklá. Opět jsem jsem ji vzal do prstů, opět se ani nehla.
Nevíte někdo co se v té mechanice mohlo porouchat?
Pro IT šťouraly: Toto mechanika dělá jen, když je prázdná, CD z mechaniky vyndavám, takže se tam CD nezaseklo, zkoušel jsem i nouzové vysunutí sponkou (zmáčkl jsem zohýbanou sponkou takový skrytý čudlík k nouzovému vysunutí), ale nepomohlo to a disky jsem do mechaniky dával vždy správně.
Doplňuji:
Quimby: v době kdy ještě mechanika šla se mi stávalo, že se po stisknutí čudlíku nechtěla sama vysunout, ale po lehkém zapáčení švýcarákem na levé straně takovýho nárazníku který mechaniku hermeticky uzavře když se zasune se mechanika vysunula. Ale páčil jsem jen tehdy, když se motorek pro vysouvání snažil mechaniku vysunout.

Zajímavá 0 před 3393 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
jáára

Zdar.
Úplně nejlepší je mechaniku vůbec nemít a pak tyhle problémy odpadnou.
Můžeš mechaniku rozebrat, zjistit závadu a odstranit ji.
A nebo za 250 koupit novou.

Doplňuji:
povol šroubky, které mechaniku drží. někdy to je tím

Upravil/a: jáára

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Quimby

Proč ji páčíš nožem?!
Pokud si jí ohnul, tak máš smůlu a vysunou prostě nepůjde.
Měl si vždy udělat to, že vypneš PC, což vypne mechaniku a pak ji otevřít přes tu dirku. Tahle si mohl zničit motůrky které se o to starají. Mohly se zaseknout a proto nejde otevřít.

Zkus to tedy vypnout a přes tu dírku.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
gecco