Avatar uživatele
Registrovaný

Co dělat se zaplacenou objednávkou, která nepřišla a je označena jako „vyřízenou”??

Hned po objednání mi na email přišlo klasické potvrzení potvrzení objednávky. Dva dny na to přišel email s pokyny k úhradě (zadal jsem při obejednání platbu převodem = je to riskantní, ale levnější), tak jsem úhradu odeslal a vše sedí, bank. účet, var. symbol atd. kontroloval jsem to několikrát.

Teď už je to asi takových 15 dní od zaplacení a stále nic nedorazilo. Přede 6 dny jsem jim psal na email, ale dosud neodpověděli. Když si v potvrzovacim emailu rozkliknu "zobrazení objednávky," která se otevře na jejich stránce, je tam napsáno „zásilka vyřízena.”
Zboží, které jsem si objednal je více kusů za víc jak 2 000 Kč, když rozkliknu jednotlivé zboží z potvrzení objednávky, nic to nenajde. Když se zboží, které jsem si objednal, pokouším vyhledat na jejich stránce, tak to taky nic nenajde, už ho nemají v evidenci.

U firmy už jsem jednou objednával, stejným způsobem jako teď a vše proběhlo jak mělo, zásilka dorazila vpořádku a během krátké doby.


Co dělat ?? Firma má mou objednávku zaevidovanou jako "vyřízenou," už je to víc jak 2 týdny kdy jsem ji uhradil, stále nepřišla a na email neodpověděli.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

A co telefon?

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Don´t panic! Já jsem jednou čekal na dodání skoro měsíc. Mělo by ti ale přijít potvrzení, že platba byla přijata a že zásilka byla předána dopravci. Zpravidla předem upozorňují, že dodací lhůta může být delší, s tím že jde o dostatečnou vytíženost dopravců. U některých druhů zboží to tak prostě je.


Avatar uživatele
Zlatý

Zavolat tam a pokusit se o domluvu.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Registrovaný

Gonfaloniér

Objednávku mi měla doručit služba GLS a měl jsem mít možnost ji sledovat, tak mi to psali v emailu s pokyny k uhrade (coz byla posledni zprava jakou jsem o zasilce dostal), ale nedošlo mi žádné potvrzení ani na mobil ani na email, že by byla zásilka na cestě, nebo v přepravě nebo přípravě na doručeni. Ani jedno z toho.

Jediná komunikace o celé objednávce jsou jen 2 emaily, jeden automaticke potvrzeni a druhy s pokyny k uhrade. Nic dalsiho už mi nepřišlo ani od firmy ani přepravky od nikoho.
Nevim, co dělat, tak prosím poraďte.

Jedná se o balík knih z antikvariátu, které jsou většinou spolehlivé a u většiny platívám předem, ale knihy vždy dorazí. Tentokrát ne.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 2647
Zlatý ivzez 1536
Zlatý standa 1256
Zlatý mosoj 726
Zlatý led 667
Zlatý gecco 534
Zlatý JájsemRaibek 518
Zlatý marci1 513
Zlatý Kepler 500
Zlatý annas 462

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.