Avatar uživatele
Gonfaloniér

Co dělat se zaplacenou objednávkou, která nepřišla a je označena jako „vyřízenou”??

Hned po objednání mi na email přišlo klasické potvrzení potvrzení objednávky. Dva dny na to přišel email s pokyny k úhradě (zadal jsem při obejednání platbu převodem = je to riskantní, ale levnější), tak jsem úhradu odeslal a vše sedí, bank. účet, var. symbol atd. kontroloval jsem to několikrát.

Teď už je to asi takových 15 dní od zaplacení a stále nic nedorazilo. Přede 6 dny jsem jim psal na email, ale dosud neodpověděli. Když si v potvrzovacim emailu rozkliknu „zobrazení objednávky,“ která se otevře na jejich stránce, je tam napsáno „zásilka vyřízena.”
Zboží, které jsem si objednal je více kusů za víc jak 2 000 Kč, když rozkliknu jednotlivé zboží z potvrzení objednávky, nic to nenajde. Když se zboží, které jsem si objednal, pokouším vyhledat na jejich stránce, tak to taky nic nenajde, už ho nemají v evidenci.

U firmy už jsem jednou objednával, stejným způsobem jako teď a vše proběhlo jak mělo, zásilka dorazila vpořádku a během krátké doby.

Co dělat ?? Firma má mou objednávku zaevidovanou jako „vyřízenou,“ už je to víc jak 2 týdny kdy jsem ji uhradil, stále nepřišla a na email neodpověděli.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 1725 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Edison

A co telefon?

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kepler

Don´t panic! Já jsem jednou čekal na dodání skoro měsíc. Mělo by ti ale přijít potvrzení, že platba byla přijata a že zásilka byla předána dopravci. Zpravidla předem upozorňují, že dodací lhůta může být delší, s tím že jde o dostatečnou vytíženost dopravců. U některých druhů zboží to tak prostě je.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Zavolat tam a pokusit se o domluvu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Gonfaloniér

Objednávku mi měla doručit služba GLS a měl jsem mít možnost ji sledovat, tak mi to psali v emailu s pokyny k uhrade (coz byla posledni zprava jakou jsem o zasilce dostal), ale nedošlo mi žádné potvrzení ani na mobil ani na email, že by byla zásilka na cestě, nebo v přepravě nebo přípravě na doručeni. Ani jedno z toho.

Jediná komunikace o celé objednávce jsou jen 2 emaily, jeden automaticke potvrzeni a druhy s pokyny k uhrade. Nic dalsiho už mi nepřišlo ani od firmy ani přepravky od nikoho.
Nevim, co dělat, tak prosím poraďte.

Jedná se o balík knih z antikvariátu, které jsou většinou spolehlivé a u většiny platívám předem, ale knihy vždy dorazí. Tentokrát ne.

před 1725 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek