Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.prosinec 10:04

Těžko říct. Statistika je přesný součet nepřesných čísel.

Může být problém také v kvalitě učitelů. Možná v okrajových oblastech, příhraničí neučí zcela kvalifikovaní učitelé, možná získali místo jen přechodně.

Navíc se neustále řeší peníze,, ale nějak se vytrácí to, co dělá učitele učitelem, tedy jeho poslání.

Zrušení malotřídek, děti musí do školy dojíždět, i tak se objevují problémy.

Myslím si, že základnímu školství ublížilo zrušení zvláštních nebo pomocných škola a zařazení děti do normálních škol., tedy inkluze.
Určitě výuku brzdí také asistenti, uvažuje se o jejich omezení a nový přístup k inkuzi.

Nemyslím děti tělesné postižené, které mají třeba omezený pohyb, ale jinak jim „t myslí“.

Nedávno jsem v ČT vyslechla rozhovor ředitelů dvou středních škol – gymnázia a odborné. Nižší gymnázia odčerpávají ty „lepší žáky“. nejen ze ZŠ, ale i SOŠ.

Zázemí rodičů je důležité, ale vím ze zkušeností, že největší problémy ve škole měly děti tzv. vedoucích pracovníků. Ale také je pravda, že rodiče ze mnoha sociálních rodin se snaží udělat pro děti vše, aby se mohli vzdělávat a být na tom lépe než oni.

Nyní třeba v systému Montesori mnohé děti vycházejí z toho, že pokud jsou chytré a bystré, budou pracovat ve vedoucích funkcích,. zatímco ty druhé ve funkcích podřízených.

Někde se stala chyba.ˇÚroveň vědomostí žáků se zhoršila, v minulosti patřili mezi lepší polovinu mezi školami z jiných zemí.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.prosinec 14:01

Těžko říct. Statistika je přesný součet nepřesných čísel.

Může být problém také v kvalitě učitelů. Možná v okrajových oblastech, příhraničí neučí zcela kvalifikovaní učitelé, možná získali místo jen přechodně.

Navíc se neustále řeší peníze,, ale nějak se vytrácí to, co dělá učitele učitelem, tedy jeho poslání.

Zrušení malotřídek, děti musí do školy dojíždět, i tak se objevují problémy.

Myslím si, že základnímu školství ublížilo zrušení zvláštních nebo pomocných škola a zařazení děti do normálních škol., tedy inkluze.
Určitě výuku brzdí také asistenti, uvažuje se o jejich omezení a nový přístup k inkuzi.

Nemyslím děti tělesné postižené, které mají třeba omezený pohyb, ale jinak jim „t myslí“.

Nedávno jsem v ČT vyslechla rozhovor ředitelů dvou středních škol – gymnázia a odborné. Nižší gymnázia odčerpávají ty „lepší žáky“. nejen ze ZŠ, ale i SOŠ.

Zázemí rodičů je důležité, ale vím ze zkušeností, že největší problémy ve škole měly děti tzv. vedoucích pracovníků. Ale také je pravda, že rodiče ze mnoha sociálních rodin se snaží udělat pro děti vše, aby se mohly vzdělávat a být na tom lépe než oni.

Nyní třeba v systému Montessori mnohé děti vycházejí z toho, že pokud jsou chytré a bystré, budou pracovat ve vedoucích funkcích,. zatímco ty druhé ve funkcích podřízených.

Někde se stala chyba. Úroveň vědomostí žáků se zhoršila, v minulosti patřili mezi lepší polovinu mezi školami z jiných zemí.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.prosinec 9:26

Těžko říct. Statistika je přesný součet nepřesných čísel.

Může být problém také v kvalitě učitelů. Možná v okrajových oblastech, příhraničí neučí zcela kvalifikovaní učitelé, možná získali místo jen přechodně.

Navíc se neustále řeší peníze, ale nějak se vytrácí to, co dělá učitele učitelem, tedy jeho poslání.

Zrušení malotřídek, děti musí do školy dojíždět, i tak se objevují problémy.

Myslím si, že základnímu školství ublížilo zrušení zvláštních nebo pomocných škol a zařazení těchto děti do normálních škol., tedy inkluze.
Určitě výuku brzdí také asistenti, uvažuje se o jejich omezení a nový přístup k inkluzi.

Nemyslím děti tělesné postižené, které mají třeba omezený pohyb, ale jinak jim „to myslí“.

Nedávno jsem v ČT vyslechla rozhovor ředitelů dvou středních škol – gymnázia a odborné. Nižší gymnázia odčerpávají ty „lepší žáky“ nejen ze ZŠ, ale i SOŠ.

Zázemí rodičů je důležité, ale vím ze zkušeností, že největší problémy ve škole měly děti tzv. vedoucích pracovníků. Ale také je pravda, že rodiče ze mnoha sociálních rodin se snaží udělat pro děti vše, aby se mohly vzdělávat a být na tom lépe než oni.

Nyní třeba v systému Montessori mnohé děti vycházejí z toho, že pokud jsou chytré a bystré, budou pracovat ve vedoucích funkcích, zatímco ty druhé ve funkcích podřízených.

Někde se stala chyba. Úroveň vědomostí žáků se zhoršila, v minulosti patřili mezi lepší polovinu mezi školami z jiných zemí.

Myslím si, že co ministr, to jiný názor, ale bohužel, ne vždy je k lepšímu.