Avatar uživatele
Pokročilý

Ztuhlé svaly, klouby?

V létě,na Jaře se hodně věnuju běhu ale přes zimu ne. Teď když začínám běhat, tak mě hrozně bolí při běhání kotníky a svaly. Je to jen kvůli tomu, že jsem dlouho neběhala a mám ztuhlé svaly, nebo mám problémy? Dík
Doplňuji:
Díky :) . Jenže ty kotníky mě bolí opravdu v každých botech. To nebude o tom :) - Běhám sprinty ale moc díky! :) Nevíte ještě co pomáhá pro trénování sprintu, aniž bych to musela dělat pod trenérem?- Nějak to sama vylepšovat. Dík.. :)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

Je to jen tím, že ztuhlé svaly a vazy mají problém s nezvyklou zátěží. Chce to nohy důkladně promasírovat a dopřát jim střídavé koupele (teplá, studená), aby se řádně prokrvily a tím se bolest vyplavila. Během 14 dnů zátěže by bolest měla zcela vymizet.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Určitě souhlasím s Ockem a ještě bych doplnil, že před každým během i po něm si dejte pořádnou rozcvičku (stretching) protáhněte hlavu, ruce, ramena, trup, nohy.. To je hodně důležité a jakmile si Vaše svaly, klouby zvyknou na zátěž, tak to bude OK. :) Taky záleží, ne čem běháte a v jakých botech, doporučuju koupit běžecké boty, stojí to kolem 800 Kč, vcelku dobré Adidasy..
Hodně štěstí při běhání.
Doplňuji:
Tak to je na dlouhou diskuzi... pokud chceš dělat sprinty. Už se to tady jednou řešilo, tak nevím, jestli jsi to psala ty nebo někdo jiný. Ale klidně mi napiš na email: o.witoszek@seznam.cz tam ti poradím.. Ale musím se toho o tobě dozvědět více, jinak ti nepomůžu.
Jinak já jsem sprinter. :)


Avatar uživatele
Zlatý

Ani ne tak ztuhlé, jako netrénované. Je dobré přes zimu aspoň trochu udržovat stav :).

Hlavně to teď zpočátku nepřežeň a vždy se pořádně rozcvič a zahřej.
Za nedlouho to bude zase OK


Avatar uživatele
Bronzový

Musíš se rozcvičovat pomaleji, nechat svaly a klouby prohřát a nenamáhat je dokud bolí. Jedna dívka si uhnala při cvičení zánět achylovek jen protahováním špiček. Organismus musí odplavit odpadní látky a když necvičíš pravidelně, tak se nahromadí. Pohyb tělo odkyseluje, když pohyb nemáš, pomalu se organismus překyseluje a pak třeba ujdeš 4km, bolí tě nohy tak si sedneš a když vstáváš tak tě bolí něco jiného, třeba kotníky, kyčle nebo kolena, která tě nebolela než sis sedla. To jsou ty kyselé složky, které se musí z těla vyloučit a jak jsi v klidu tak se usadí na nějakém kloubu.
Pomáhá na to syrový celer případně čerstvá šťáva z celeru, může být s mrkví, nebo nepřestávej v zimě cvičit.
Překyselení je problém.


Avatar uživatele
Zlatý

Nic si z toho nedělěj, a trénuj. tělo si musí zvykat.
Já to taky tak mívám. když půl roku nejdu do hospody, tak potom po 10 pivek jsem hned na mol. Ale pravidelným tréninkem potom pomáhám národnímu hospodářství.


Avatar uživatele
Registrovaný

Ahoj, pokud chodíš pravidelně běhat, tak bys měla ideálně užívat nějakou kloubní výživu, jako prevenci především na kolena. Dobrá je dle mé vlastní zkušenosti Priessnitz Forte, užívám vždycky na jaře, kdy je tělo takhle ztuhlé. Prodává se i s priessnitzovým zábalem, ten by ti na ty kotníky a svaly určitě pomohl.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 246
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 100
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 82
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.