Avatar uživatele
Registrovaný

problémy u koncernu W

Dobrý den,

rád bych se zeptal, zda-li někdo neví z jakého důvodu praskají hlavy u všech vozidel koncernu W u motorů 2.0 TDI 103kw a zda-li u vozů roku v.2009 je už tento problém odstraněn. Popřípadě na co si dát u těchto motorů pozor.

Předem mnohokrát děkuji za odpovědi.

Marek

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Koroptve s křepelkami toto téma ještě neprobíraly, tak nevím o praskání hlav u těchto motorů. Nicméně naftové motory jsou všeobecně citlivější na rychle zatížení (vysoké obrátky) studených motorů než benzinové. Takže s nafťáky je potřeba alespoň prvních 5 -10 kilometrů jet vlažněji. A není je dobré ani hned po velkém zatížení zhasnout, zejména s turbem.
A jinak na konkrétní problémy asi se zeptat na nějaké motoristické diskusi.


Avatar uživatele
Zlatý

Jo, jo máte pravdu v sobotu prasklo pět žeber nějakému lyžaři na šumavském Zadově !!

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 640
Stříbrný cukrar 636
Zlatý Drap 600
Zlatý gecco 418
Stříbrný honza19hk 285
Bronzový kapitán 252
Zlatý venkovan 246
Zlatý Hlada 222
Zlatý Lamalam 212
Zlatý brillant 208

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.