Avatar uživatele
Registrovaný

Problémy s Česlou poštou - má někdo zkušenost?

Dostal jsem poštou pojištěnou zásilku a bylo v něm rozbito několik talířů.Tarif pošty je hodně vysoký,takže jsem zaplatila 159,00Kč a přesto mě zásilka nedošla v pořádku.Asi tam mělo být "křehké".Má někdo zkušenost,jak na poštu,aby si se zákazníky nedělala"co chce"?
Děkuji za radu.Libuška
Doplňuji:
Děkuji za ochotu odpovědět,ale já měla zásilku pojištěnou,takže se mi na hlavní nádraží ještě
nechce.Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Tak balíček měl být označen a pojištěn. Jinak si můžete jít stěžovat třeba na Hlavní nádraží. Já pojišťuji i TP,když ho někomu posílám. Těžko budete dokazovat,že ten kdo vám zboží zaslal,ho zaslal v pořádku.
Doplňuji:
Já jsem Vám do odpovědi uvedla,že jste měla mít balíček označen,pokud posíláte balíček,kde je nádobí,tak je snad samozřejmostí,že ho označíte "pohárkem" pokud jste tak neučinila,tak máte smůlu. Pokud by jste tak učinila pošta by Vám vyplatila částku,na kterou jste balíček pojistila. Takhle jste zřejmě měla balíček pojištěn pouze proti ztrátě. Pravděpodobně Vám pošta nic neproplatí. Jinak pošta je monopol,pokud jste chtěla využít jiné doručovací firmy,tak jste tak měla učinit. Ale pravděpodobně by Vám to nebylo nic platné,pokud by jste je neupozornila na skutečnost,že balíček je křehký. Takže jste udělala chybu,no a teď nadáváte mě,že jsem Vám řekla svůj názor. České pošty se nezastávám,ale bohužel,taková mají pravidla,pokud se Vám nelíbí,jak pošta pracuje,budete si muset stěžovat někde jinde, nebo se pro příště poohlédnout po jiné možnosti doručení zásilky.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Měla jsem podobný problém. Jenže jsem byla odesílatel. Od příjemce jsem dostala mail, že zásilka došla poškozená (poslala jsem ji jako křehké zboží). Šla jsem ji reklamovat na poštu. Předložila i fotografie poškozeného předmětu. Neuspěla jsem. Prý měl zásilku ihned po převzetí reklamovat příjemce, i když v přepravním řádu mohou pooškození reklamovat oba.
Vedoucí mně přečetla podmínky přepravy, balík musí být zabalený tak, aby vydržel pád z výšky x metrů atd. Takže jsem nedostala nic a ještě jsem měla nepříjemný pocit.

Byl Váš balík zabalen tak, jak uvádí pošta?
Skleněné předměty nebo jiné křehké věci musejí být zabaleny v odolné
krabici (nejlépe ve dvou) vyplněné vhodnou ochrannou látkou. Za přepravy musí být
zabráněno jakémukoli tření nebo nárazům předmětů mezi sebou
i mezi předměty a stěnami krabice.
Takže moc v úspěch nevěřte.


Avatar uživatele

Mělo tam být "Křehké".A důležité je zabalení.
Obalit to "křehké" takovýma těma potvorama,co tak každý rád rupe.Jsou to bublinky v igelitu.
Omluva - dnes se vyjadřuju obzvlášť pregnantně.
Jinak - tu službu poskytuje každé nádraží,pokud má Lampárnu.Tam já chodívám.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1819
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 458
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 392
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.