Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.květen 12:44

Tak balíček měl být označen a pojištěn. Jinak si můžete jít stěžovat třeba na Hlavní nádraží. Já pojišťuji i TP,když ho někomu posílám. Těžko budete dokazovat,že ten kdo vám zboží zaslal,ho zaslal v pořádku.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.květen 14:55

Tak balíček měl být označen a pojištěn. Jinak si můžete jít stěžovat třeba na Hlavní nádraží. Já pojišťuji i TP,když ho někomu posílám. Těžko budete dokazovat,že ten kdo vám zboží zaslal,ho zaslal v pořádku.
Doplňuji:
Já jsem Vám do odpovědi uvedla,že jste měla mít balíček označen,pokud posíláte balíček,kde je nádobí,tak je snad samozřejmostí,že ho označíte „pohárkem“ pokud jste tak neučinila,tak máte smůlu. Pokud by jste tak učinila pošta by Vám vyplatila částku,na kterou jste balíček pojistila. Takhle jste zřejmě měla balíček pojištěn pouze proti ztrátě. Pravděpodobně Vám pošta nic neproplatí. Jinak pošta je monopol,pokud jste chtěla využít jiné doručovací firmy,tak jste tak měla učinit. Ale pravděpodobně by Vám to nebylo nic platné,pokud by jste je neupozornila na skutečnost,že balíček je křehký. Takže jste udělala chybu,no a teď nadáváte mě,že jsem Vám řekla svůj názor. České pošty se nezastávám,ale bohužel,taková mají pravidla,pokud se Vám nelíbí,jak pošta pracuje,budete si muset stěžovat někde jinde, nebo se pro příště poohlédnout po jiné možnosti doručení zásilky.