Bronzový

Představujete si uživatele na Odpovedi.cz podle jejich avataru?

Mám samozřejmě na mysli pouze ty, kteří tam nemají fotku z fejsbůku nebo logo těchto stránek (třeba takovej boláček, ale třeba je on sám jeden velký otazník, dle loga dokonce dva!).

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Stříbrný

Představuji si podle toho jen ty, kteří se projevují málo. U těch častěji přispívajících se mi ty představy zhmotnili do imaginármích postav podle toho, co a jak píší - avatar v tom až tak moc roli nehraje :)
Doplňuji:
*y

Další odpovědi:

Zlatý

U bolaka je to jednoduchý úsměv nán už ukázal :-))

Zlatý

Ty vynucené avatary se mi vůbec nelíbí, ale v podvědomí se mi s uživateli už propojily. Pak je mi třeba někdo méně sympatický, protože užívá avatar někoho, kdo mi nesedí ( nebo spíš já jemu ) a už vůbec nezvládám vyrovnat se se změnami avataru :-).

Bronzový

Jsem tu nováček, takže sem nad tímhle ještě nepřemýšlel, ale seš docela kočka :D

Zlatý

Některé jedince si představuji daleko horší.

Zlatý

Jasně, že jo! Dlouho jsem si myslela, že v televizi bydlí malí trpaslíčci a hrají mi pohádky, tak tady je to nějak podobný animák. Od princezny až po čarodějnici, od tajemných hádankářů, po duchy. Btw - Nedávno jsem "došla" tak daleko, že jsem se zamyslela(!) i nad tím, proč zde nejsou plešaté nebo výrazně ošklivé hlavy. Tady je to potom fakt jako v pohádce.
ad Pizlicka: Neboj, už jsem se přemyklíkovala zpátky...poznáš rozdíl?:-)))

Pokročilý

Já si je s tím obrázkovým avatarem prostě musím spojovat :D Ať už se jedná o výraz nebo obličej toho avataru,tak si částečně představím jejich povahu a vzhled.Ale jinak si myslím,že si určití lidé vyberou avatar takový,jak bych chtěli vypadat a nebo který si myslí že vystihuje jejich povahu a nebo se jim prostě jenom líbí a tak si ho tam dali.Lidé s tou šedou siluetou podle mě vystihují to,že chtějí být anonymní a nebo takový tajemní:D

Bronzový