Avatar uživatele
hanny 2

Potkalo vás někoho totální vyčerpání z práce?A co jste museli udělat,abyste se z toho dostali?

http://www.no­vinky.cz/zena/styl/2615­92-totalni-vycerpani-z-prace-muze-potkat-kazdeho.html
Doplňuji:
Také mně to potkalo a ne jednou.Ale bylo to mou vlastní vinou,protože kdo by odříkal zákazníky,že?Pra­cuji v oblasti služeb – kosm.,ped. a byly doby,kdy jsem měla opravdu narváno.Teď už to tak není,lidé mají méně peněz na takové záležitosti.V práci jsem byla tak 12hod.denně,doma práce kolem rodiny,takže na odpočinek moc času nezbylo.Honem se trochu vyspat a znovu,den rozpočítaný na minuty.Penízky se samozřejmě hodily,investice do bydlení pro děti apod.Manžel toho měl už plné zuby,skončili jsme v manželské poradně.Prožívala jsem něco podobného,co lidé popisují v tomto článku.Jednou před totálním kolapsem,kdy jsme odjeli na dovolenou,jsem tam musela navštívit lékařku,ta mi řekla,ať si užívám dovolené,že je to z přepracování a napsala léky.Stejně jsem se moc nepoučila,takže žiji v neustálém stresu,že nestíhám.Ale určitě je dnes takových lidí hodně!Ach jooo!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 8Pro koho je otázka zajímavá? petka, ten který je, iceT, Alesh, redy, Damiana, briketka10, Illines před 4393 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
briketka10

jo, když jsem v 25 letech chodila na čtyřiadvaceti­hodinový směny mezi nima dva dny volno, tak ten jeden den jsem celý prospala a nevěděla jsem pak jaký je datum a když jsem se probudila myslela jsem, že musím znovu letět do práce a byla jsem šťastná, že mám ještě jeden den volnej a ten jsem procourala s kámoškou po Praze :DD

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ten který je

No někdy je to opravdu záhul.Pomáhá mne spánek,výlet do přírody a nějaké to hobby.Je dobré mít doma klid a pohodu – takové zázemí.Když to člověk nemá je to špatný.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Damiana Nahlásit


Avatar uživatele
Mapel

Jediná rada je spánek. Mozek musí vypnout. Já potřebuju po práci tak 2 hodinky a jsem v normálu. Dostal jsem se jednou v mládí do totálního vyčerpání. Ráno jsem přišel do práce a dělal celou noc s 2 hodinovou přestávkou, pak celý den a do dalšího rána. V 09:00 jsem musel jít spát. Finiš jsme splnili. Nevím jak by to dopadlo, pokud bychom to nestihli.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Alesh

Asi ne, ale totální nasr*ní z práce to už mě potkalo! 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ReHu

Pořádně jsem se vyspala, dobře najedla, dala si chvíli od práce pauzu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Illines

Hanny,zastav se ,deti a manzel te potrebuji.Byla jsem na tom podobne,az syn me zastavil , kdyz mi rekl ze,jestli vim ze jsou doma a kdy se s nima zasmeju a popovidam.Zaseklo me to a dala jsem mu za pravdu.Spolecne jsme nasli program dne a slo to a jde.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Michal Kole

Když jsem chodil na střední tak od půlky třeťáku, kdy už začínalo jít do tuhého, jsem přišel ze školy, kolem 14:30 nebo 15:30 totálně vyčerpaný, že jsem si musel jít lehnout, spal jsem 2 hodiny, probudil se večer, kolem půl šesté pak jsem koukal na TV, protože večer se mi úkoly už nechtěly dělat a ty jsem dělával o přestávky ve škole, abych nahnal čas.

Nikdy jsem nedodělával úkol na poslední chvíli před hodinou, aby si to někdo nevyložil špatně.

Podle této zkušenosti vím, že bych 8mi hodinovku v práci nevydržel.

Taky mám naštěstí invalidní důchod, i když z jiného důvodu, ale taky souvisí s psychikou.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
iceT

Jednou,když jsem pracovala ve studené kuchyni,jsme jedno léto museli nahrazovat ty,co si vybírali dovolenou a na mě,jakožto na na nováčka nikdy místo nezbylo,to si zasloužili ti,co byli zaměstnaní déle než já.Takže pracovní doba se protahovala a protahovala,z od­polední se stávaly odpolední i noční.Až jsem začala dělat chyby,tak jsem si musela vzít dovolenou.Na podzim.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Damiana

BurnOut – syndrom vyhoření. Posílám zajímavý odkaz, je tam i test zdarma, podle kterého poznáš, jak na tom v současnosti jsi.

http://www.syndrom-vyhoreni.psycho­web.cz/

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
quentos

Ano, vykazoval jsem i z diagnostického hlediska znaky přepracovanosti, jednou se mi z toho podařilo i na ulici zkolabovat. Co proti tomu dělat – zkrátka nařídit si odpočinek. Což není pro workoholiky mého typu jednoduché :{/>

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drahuška

Ano, znam to a poznala jsem, ze se neco děje, když jsem lidi, kterým jsem měla pomahat začala nenávidět…bylo to hrozne, vůbec jsem neslysela, ze potrebuji pomoc, jen jsem videla, jak všechno využívají a zneuzivaji…jeden den jsem si řekla dost holka svět nespasíš…ani o to nestoji…a sla jsem domu…populární roce. odpočinku mi bylo fajn…zjistila jsem, že budeme mit 3dite a jsem 5rokem doma…ano jen z jednoho příjmu to neni o prachach, ale penezich, ale ta pohoda co mame, tak
ta se stejně koupit nedá…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Ak som veľmi unavená (tj.krôčik od totálneho vyčerpania) vypnem, idem sa prejsť a načerpať kyslík (čím ďalej je to ťažšie vzhľadom na množstvo smogu) a nevidím ani ´oslíka s peniazmi´ ktorého mi ponúkajú. Peniaze sú krásna a veľmi potrebná vec, ale zdravie je dôležitejšie. Dobrý relax je aj robiť inú prácu, než tú z ktorej som vyčerpaná.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
honza19hk

jednou ano ,pak jsem nemohl 5 dní na záda. Tehdá jsem vykopal růčo 65 pařezů lísky za 2 dny.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
hanny 2

Illines děkuji,dnes už to tak není,mám už vnoučata,svůj čas dělím mezi práci a rodinu,ale toho pocitu,že nestíhám,se zkrátka nemůžu někdy zbavit.Dělala jsem si test od Damiany /děkuji!/a vyšlo mě – určitý zárodek vyhoření – zpozorněte.Ale k tomu spíš dnes přispívá celková situace,vše co se kolem nás dnes děje!

před 4393 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek