Avatar uživatele
hanny 2

Potkalo vás někoho totální vyčerpání z práce?A co jste museli udělat,abyste se z toho dostali?

http://www.no­vinky.cz/zena/styl/2615­92-totalni-vycerpani-z-prace-muze-potkat-kazdeho.html
Doplňuji:
Také mně to potkalo a ne jednou.Ale bylo to mou vlastní vinou,protože kdo by odříkal zákazníky,že?Pra­cuji v oblasti služeb – kosm.,ped. a byly doby,kdy jsem měla opravdu narváno.Teď už to tak není,lidé mají méně peněz na takové záležitosti.V práci jsem byla tak 12hod.denně,doma práce kolem rodiny,takže na odpočinek moc času nezbylo.Honem se trochu vyspat a znovu,den rozpočítaný na minuty.Penízky se samozřejmě hodily,investice do bydlení pro děti apod.Manžel toho měl už plné zuby,skončili jsme v manželské poradně.Prožívala jsem něco podobného,co lidé popisují v tomto článku.Jednou před totálním kolapsem,kdy jsme odjeli na dovolenou,jsem tam musela navštívit lékařku,ta mi řekla,ať si užívám dovolené,že je to z přepracování a napsala léky.Stejně jsem se moc nepoučila,takže žiji v neustálém stresu,že nestíhám.Ale určitě je dnes takových lidí hodně!Ach jooo!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 8Pro koho je otázka zajímavá? petka, ten který je, iceT, Alesh, redy, Damiana, briketka10, Illines před 4393 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
briketka10

jo, když jsem v 25 letech chodila na čtyřiadvaceti­hodinový směny mezi nima dva dny volno, tak ten jeden den jsem celý prospala a nevěděla jsem pak jaký je datum a když jsem se probudila myslela jsem, že musím znovu letět do práce a byla jsem šťastná, že mám ještě jeden den volnej a ten jsem procourala s kámoškou po Praze :DD

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ten který je

No někdy je to opravdu záhul.Pomáhá mne spánek,výlet do přírody a nějaké to hobby.Je dobré mít doma klid a pohodu – takové zázemí.Když to člověk nemá je to špatný.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Damiana Nahlásit


Avatar uživatele
Mapel