Poradíte mi s výběrem referátu do Aj?

Mám dělat menší referát do angličtiny na města světa, já se nemohu rozhodnout.
Stockholm - mé nejoblíbenější město, znám ho jako Prahu, kde žiji. Navíc se učím cca rok a půl švédsky.
Longyearbyen - patří pod norsko, nejsevernější město světa, podle mě by to mohlo být zajímavé, protože lidi ve třidě to určitě neznají a už teď vím pár zajímavých faktů.
Tokyo - na obyvatele největší město světa, zbožňuji japonskou kulturu, také studuji trochu tu japonštinu, zatím nic extra, ale je tam určitě hodně věcí o kterých psát. Jenže Tokyo už bylo v naší učebnici asi jako "příklad" a nechci to dělat znovu. Nechci riskovat ;)

Poradíte mi? Prezentace bude na powerpointu a měla by trvat 5-10 min., jinak neomezeno. Děkuji za odpovědi ;)
Doplňuji:
Jo mozek jsem použila, jinak bych si jako město vybrala Francii :) prosím zkuste se jen vžít do mé situace, já fakt nevím co si vybrat. Jak byste se rozhodovali?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Já bych si vybral to nejméně známé - posluchače nové informace zaujmou vždycky více, než znovu podané známé.
;-)
Ale pokud se fakt nerozhodneš, ´hoď si korunou´ (zvol nějakou náhodu pro každou možnost - a co nastane dřív, to bude).

Další odpovědi:

Bronzový

Co kdybys začal používat to, co máš mezi ušima?

Pokročilý

Vyzera to, ze si uz venovala cas vyberu mesta, Tokyo by si si nevybrala, ani keby ti ho doporucili vo vacsine odpovedi :). Takze to vyzera na klasicky spor srdce vs. rozum.
Srdce vravi Stokholm hlava Longyearbyen. Sama vies ze rozum ma pravdu, len potrebujes postuchnut vahy spravnym smerom ;).

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Vzdělání a práce

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Vzdělání a práce

Zlatý annas 2417
Zlatý Drap 1489
Zlatý quentos 1219
Zlatý mosoj 643
Zlatý hanulka11 567
Zlatý gecco 564
Stříbrný ivzez 539
Zlatý led 528