Avatar uživatele
Registrovaný

O KOLIK PROCENT SE PŘIBLIŽNĚ ZVYŠÍ VYKON MOTORU PŘI PŘECHODU NA E 85

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Spíš sníží ? Má nižší teplotu hoření a hoří pomaleji. Proto se musí měnit nastavení předstihu. Oktanové číslo není vše !! To je i za předpokladu "přestavby".

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

Jakého motoru?
Pro některé je etanol zcela ´nestravitelný´, některým ´nevadí´, některé jsou na něj konstruovány - obecně nelze odpovědět...


Avatar uživatele
Bronzový

Je třeba uvést konkrétní údaje - tedy který motor, co se používá předtím, jaké palivo a jaké po tom. Aby bylo co hodnotit. Pak se to vyjádří v procentech.
Příklad na vysvětlení - Manželé jedou z Prahy do Brna a zpět, tam řídí žena - jede průměrnou rychlostí 120 km /h a má průměrnou spotřebu 5,3 l , zpátky řídí muž, průměrnou rychlostí 112 km /h , spotřeba 6,2 l . Která jízda je úspornější? Tyto údaje jsem si vymeslel, ale chtěl jsem ukázat, co srovnávat s čím.


Avatar uživatele
Stříbrný

Já na E85 jezdím. Výkon má motor stejný, ale zvýšenou spotřebu. Prudká akcelerace je nerovnoměrná, má to jakoby "záseky" nebo jak to popsat. A hůř to startuje v chladnějším období a trvá delší dobu, než se zahřeje a přestane cukat. Budu kupovat vstřikovací jednotku. Kolega naopak má spotřebu stejnou a i jinak říká, že to moc od benzínu nerozezná.


Avatar uživatele
Pokročilý

Ano zvysi , ale jen pri soucasnem "snizeni"hlavy, tedy zvyseni komprese(-je potreba zvysene oktanove cislo, lih ma 140)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 622
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 572
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 232
Zlatý Hlada 218
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.