Avatar uživatele
zvonisek

Necháte se naočkovat proti covidu-19?

Já to zvažuji už jen z toho důvodu, že žiju s prarodiči a studuji filmovou školu a potřebuji se účastnit natáčení.

Zajímavá 0 před 1182 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
marci1

Další.

V současné době je na pořadu místo otázky: Necháte se naočkovat?, otázka: Myslíte, že budou vakcíny pro všechny, kteří se chtějí naočkovat? 🙂

Upravil/a: marci1

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Ano.

Pokud se dočkám toho, že i na mě zbyde vakcína, tak ano.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Ne, na co.

Necítím se touto virózou tak vážně ohrožený, abych do sebe nechal píchat nějakou rychlokvašku.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
doktorwho

Ne, nejsem ovce, chtějí nás zlikvidovat.

Já musel :D. Ale vážně, nejspíš asi zatím ne. Nemám k tomu aktuálně důvod a nejsem riziková skupina. Kdo chce, proč ne.

Upravil/a: doktorwho

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
brillant

Ne, na co.

Nevěřím této vakcině.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ten který je

Ne, na co.

Nechci si nechat do těla vpíchnout látku o které mají pochybnosti i mnozí lékaři.Jako ovce budu vzdorovat do té doby,než mě dají do nějaké ohrádky pro neposlušné ovce.:-)

Upravil/a: ten který je

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pepa25

Ano.

Stejně jako se nechávám očkovat i proti chřipce – a tato nemoc je zjevně nepříjemnější i pro mladé

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Rokio

Ano.

Očkování má většinou minimální vedlejší účinky a příznaky covidu nejsou zrovna zanedbatelné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
paul1

Ano.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zjentek

Nevím.

No nevím. Ale uvědomím si to hned jak bude jasné, kolik jednotek, desítek či stovek jednotlivých vakcín je potřeba podstoupit pro zdárné a účinné očkování proti všem kovídkům, které jsou dnes všude okolo nás.