Avatar uživatele
Registrovaný

může si laik splést hypoglikémii s epileptickým záchvatem?

zažil jsem tento stav poprvé, tak nevím. Opakovalo se to dva dny po sobě. První den slabost a hlavotoč po večeři přestaly, druhý den už jsem večeři nestihnul a probral se až cestou do sanitky. Takže nemyslím že šlo o epileptický záchvat, ale doktor říká že to byl. Údajně jsem se třásl a měl oči v sloup.
Doplňuji:
Inzulín si nepíchám, ale povedlo se mi poměrně rychle sundat cca 30 kilo živý váhy, tak jestli nemám rozhozenej cukr.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Ty si pícháš inzulín, že uvažuješ o hypoglykemii? Pokud si pícháš inzulín, určitě máš glukometr a pak stačí se v ten okamžik změřit. Pokud máš pod 3 mg/mol hodnotu, může se jednat o hypoglykemii !
Doplňuji:
Pokud máš v pořádku játra tak buď bez obav. Játra glukózu dodají když je třeba.
Jinak gratuluji, hlídej si ale váhu jako oko v hlavě. Snadno se opět nabere a podruhé by jsi to již nemusel zopakovat.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

může,
epilepsií trpím sekundární, poznám auru, jestli
přijde malý záchvat, ale tzv.ho rozdýchám zhubla
jsem 27kg ..beru léky dlouhodobě..
zajdi k neurologovi a požádej ho o řádné vyšetření
MRI, CT a všeho co je potřeba, aby nebylo pozdě :(


Avatar uživatele
Zlatý

Ano, laik si může splést cokoliv.
Tvůj stav ti objasnil erudovaný člověk, tedy lékař, věř mu.
Ze zkušensti diabetika vím, co je málo cukru a jak se to projevuje.
Více a přesněji ti poví net.


Avatar uživatele
Pokročilý

Jsem sice jen student medicíny, takže můj názor berte s rezervou, ale možná má váš lékař pravdu. Je pravda, že příznaky epilepsie a hypoglykémie mohou být hodně podobné, ovšem třas a oči v sloup svědčí spíše pro epileptický záchvat. Na měření cukru je nejlepší glukometr nebo si můžete nechat stanovit hladinu cukru z krve u lékaře. Za normálních okolností by u zdravého člověka k těžké hypoglykémii způsobující ztrátu vědomí nemělo dojít, protože tělo má proti tomu obranné mechanismy - hormony glukagon a adrenalin, které mobilizují rezervy zásob glukózy a spouští syntézu glukózy z jiných látek. Pro příznaky hypoglykémie spíše svědčí ten první den, protože ke ztrátě vědomí by nemělo dojít pokud nejste diabetik.

Zdroj: http://cs.medlicker.com/51-hyp oglykemie-priciny-projevy-a-le cba/

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1278
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 714
Zlatý quentos 713
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.