Avatar uživatele
Houslovyklic

Může se něco stát, když budu vrtat/zatloukat hřebíky v blízkosti vypínače?

Potřebuju něco zatlouct v dost těsné blízkosti vypínače a přemýšlím, co by se stalo, když bych se strefila přímo do těch drátů… Mimochodem, nevíte, kterým směrem od vypínače nejčastěji vedou?

Možná blbá otázka, ale jsem elektrikářský negramot. ;)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? redy, gagaga před 3359 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Kterým směrem vedou to nevíme,raději to nedělejTrefíš drát jen jednou.
Nech si od elektrikáře zjistit,kudy dráty vedou,pak teprve vrtej,nebo raději zvol jiné místo.
Doplňuji:
Nesundávejte kryt jak píše Hykam,pokud tomu nerozumíte,můžete se dotknout drátu a už sem psát nic nebudete!

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
klumprt

Dráty vedou většinou nahoru, ale těžko říct. Jestli tu elektriku dělal nějaký lidový všeuměl, možné je cokoli.
Myslím si, že v případě, že narušíš hřebíkem vedení, tak vyhodíš pojistky (shodíš jistič). Ale může to být i vlastním tělem, což nebude dvakrát příjemné…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
redy

K čemu hřebík u vypínače? Nic se nestane akorát dostaneš velkou ránu.Když se to stalo mě,ale já tam netloukla hřebík,tak sem letěla přes celou místnost. Dneska už je to jen vtipný ale tenkrát… 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
kapka