Avatar uživatele
renault

Mohu být vyhozena z úřadu práce , když ze zdravotních důvodů ,nemohu nabízenou práci vykonávat,mám potvrzení lékaře.

Prosím o radu jsem měsíc na ÚP mymo domluvenou návštěvu mě přišla doručenka na zaměstnání na tří směnny provoz i když jsem v papírech vyplnila jednosměnny měla jsem lékařskou zprávu ,kterou jsem měla připravenou na návštěvu ,ale doručenka mě předběhla p dostavila jsem se na doporučené místo s tím ,že nemohu dělat třísměný prorovoz paní si to přečetla ,řekla ,že to mám ukázat na úradu práce a zaškrtla mě ale ,že jsem odmítla z důvodu zdarvotních .tvrdila ,že je to v pořádku ,,mám obavy aby mě nevyhodili........

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3277 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ivzez

Máte-li potvrzení od svého praktického lékaře, může Vás ÚP vyslat na prohlídku
k určenému lékaři. (Potvrzení praktického lékaře se bere spíše jako doporučení,
závazné by bylo potvrzení závodního lékaře nebo potvrzení z kliniky pracovního lékařství.)

Z evidence by Vás ale ÚP vyřadit neměl.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Pokud máte potvrzení od lékaře,že tu práci nebo směny dělat nemůžete,neměli by právo na to vás z evidence uchazečů o zaměsnání vyloučit.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
JájsemRaibek

Pokud máte potvrzení lékaře, že nemůžete vykonávat danou práci, je to zákonná překážka v práci a úřad práce ji musí respektovat.
Něco jiného by bylo, pokud byste práci odmítla jen na základě vašeho nějakého pocitu, že nemůžete práci vykonávat a lékař vám potvrzení nevystaví. To by vás vyřadili.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek