Mám šanci se dostat na medicínu bez přijímaček?

Ahoj rád bych se za 3 roky hlásil na medicínu, jsem studentem již 3 roky na 6-ti letém jazykovém gymnáziu ale poslední rok se mi moc nedařilo (průměr 1,5 a 1.83) můžete mi prosím někdo sdělit zda mám ještě šanci dostat se na medicínu bez přijímaček....? našel jsem různé články o podmínkách a většina tvrdí že musíte mít poslední 4 roky i na 1,pololetí(které mi dopadlo na 1,83) minimální průměr 1,2.jinak jsem velmi dobrý student, vynikám téměř ve všem a mám nejlepší logické myšlení ze třídy (IQ).... pro upřesnění jsem z Ostravy takže nejlepší by byli informace z nejbližších medicínách...předem děkuji za odpovědi :) Seby

Odpovědi:

Zlatý

že ovládate jazyky a máte logické myslenie, ešte neznamená, že z vás bude dobrý lekár.
to za prvé.

a za druhé:
prijímačkám sa asi nevyhnete - minimálne pohovoru.

poznám prípad študentky (dnes doktorky po 2. atestácii, RTG), ktorá absolvovala strednú školu so samými 1 bez výnimky a prijímacia skúška prebiehala takto (rok 1984):
dostala dve otázky:
1. dáte si kávu?
2. koľko cukru?

faktom ale je, že prihláška na štúdium bola zaťažená kľúčikmi od nového auta.

Bronzový

Za 3 roky mohou být kritéria pro přijetí na 8 LF v ČR jin (přísnější).
Do přihlášky se vyplňují koncová vysvědčení, ve 4. ročníku 1. pololetí.
K elektronické přihlášce ještě zasíla tištěná přihláška potvrzená gymnáziem (SŠ), spolu s dokladem o zaplacení "zápisného".
Pokud se nezasílají ov. kopie vysvědčení, škola se nedozví, že pololetní průměr byl "horší" :D
Ano některé LF přijímaly uchazeče na všeobecné lékařství do průměru 1,20, někde na zubní lékařství do 1,10.
http://www.sps-tabor.cz/…
Nejvíce přijatých uchazečů bývá na 1. LF UK, ale také nejvyšší počet studentů neprojde "sítem". První 2 - 3 roky bývá největší "odpad" na většině LF.
Na 3. a 2. LF UK v Praze má přijímací řízení 2 - 3 kola.