Avatar uživatele
Bronzový

Lisování kovových dílů do sebe

Ložisko o průměru 13mm potřebuji vlisovat do železné stěny. Jaký je optimální průměr otvoru. Je lepší železo s otvorem nažhavit?
Doplňuji:
To BENYTA: pro mou otázku není kategorie (strojírenství, kovoobrábění), tak jsem trochu zažertoval... jestli jsem tím některé uživatele otrávil, tak se omlouvám :-) V mobilu zadávání kategorie probíhá trocho jinak, tam jsem zadával: vaření/ kočky... Ale jinak jsem vegetarián, nemusíš se obávat, že mám tendenci Tvé čtyřnohé miláčky konzumovat :-)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Ložisko se dá zmrazit a otvor zahřát.Jsou na to dílenské tabulky,které nemám po ruce.Myslím si,že by stačilo aby prům. otvoru i ložiska byl stejný,nebo otvor o 0,001 mm menší. Už si to moc nepamatuju/po 45 letech.../Ale v těch dílenských tabulkách to určitě bude.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Pane Toruku,kam jste to vložil otázku,hlídač mi jí předložil,že jsem schopná odpovědět v sekci zvířata,kočky.Toto je pro mě španělská vesnice-nerozumím.
Díky za uklidnění,jsem celkem technicky nadaná,ale ne natolik,abych si troufla odpovídat.Přeji hodně výdrže v Tvém vegetariánství.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Věda

Zlatý annas 2732
Zlatý quentos 1320
Zlatý mosoj 1304
Zlatý Drap 962
Zlatý hanulka11 627
Zlatý led 603
Zlatý gecco 589
Zlatý marci1 536
Zlatý arygnoc 507
Zlatý Lamalam 483

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.