Kortikoidy - dlouhodobý dopad?

Mám atopický ekzém a alergii(zatím nevím na co,čekají mě testy).Lékař mi neustále předepisuje kortikoidové masti a krémy(např.Advantan krém).Jak dlouho to můžu používat a neublíží mi to nějak?Petra,33 let

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Pokročilý

Radím kortikoidy obejít velikým obloukem. Dovolím si nesouhlasit s jejich zázračností. Určité problémy dokáží potlačit na úkor dalších, usazují se v těle a mají samé negativní dopady nejen přibírání na váze, předčasné stárnutí kůže (což mi ve slabé chvíli přiznala i lékařka)a mnoho dalších. Na otázku čím je nahradit ale neodpovím, protože každý člověk si volí svou cestu v životě a musí sám pochopit spoustu souvislostí přírodních zákonů a na nich založenou léčbu.Přečetla jsem mnoho různých knížek a dávala si věci dohromady nejen co se kortikoidů týče a dnes jsem zdravá a k lékařům nechodím ač mi řekli, že jsem nevyléčitelně nemocná. Přeji všem hodně sil a vždycky jen správná rozhodnutí.

Souhlasím s předchozí odpovědí, každý si sám může najít tu správnou cestu a nemusí za každou cenu jít tou nejhorší, užívat kortikoidy např.. Před lety jsem zvolila řešení ke všem typům alergií, které se objevily jako reakce v souvislosti se změnou pracoviště, celkem netradiční. Moc se o tzv. biorezonanci neví, v roce 2000 bylo v ČR asi jen 11 přístrojů, pocházejících ze Švýcarska. Tzv. biorezonancí jsem se během 3 sezení zbavila všech alergií bezbolestně a bez napíchání vzorků na alergologii do rukou. Dnes žiji bez alergií úplně normální život.

Pokročilý

Na ekzém používam vývar z borovice nebo ze smrku.Výhonky nebo mladé větvičky se dají do hrnce a uvaří čaj ,v tom čaji koupat nebo potírat.Někdy se používá také z ostružin listy ty ale stačí spařit.sbtáhnou chlor s vody a kůže nereaguje tak agresivně na mytí.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví