Kolik máte denně volného času?

Myslím přes pracovní týden. Napište i prosím kdo jste- studenti, pracující - kde?, duchodci... :) Chci posoudit jak moc dobře nebo špatně na tom jsem oproti ostatním ;) Jsem studentka 1. ročníku a štve mě, že volného času mi stále ubývá... Ale s tím se asi budu muset smířit no... :)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Pominu-li dobu studií, kdy můj čas nejprve určovala pravidla na internátě a pak hodně let studijní program, následovalo čtyřicet roků zapojení v pracovním procesu v kombinaci s povinnostmi manžela a živitele rodiny. Nyní mám coby penzista v podstatě celých 24 hodin volného času avšak svoboda prožitků se nezvratně úží v poznanou nutnost, že nad potěšeními života začínají převažovat základní pudy typu "nažrat se a někde v klidu ulehnout".
Doplňuji:
Zatím nade mnou nevítězí, ale je to síla.

Další odpovědi:

Bronzový

mam volny cely den.jenze ja travim denne tri hodiny i vice sportem,tak se mi zda,ze ho volny moc nemam.

vstávam v 7:20 du do školy 7:30 sem ve škola až do 12:45 pak sem venku až do 18:00 a pak du na pc pak ve 21:15 se du dívat na teorie velkého třeska a jak sem poznal vaší matku při tom si dělám ukol a pak du spat si spočítejte volný :D

Pokročilý

Smiř se stím. Já osobně jsem na konci třeťáku a teď na školu sým spůsobem t trochu "kašluů. Tím nechi říct že mám šptné známky a tak, jen jsem polevila protože jsem pohopila, kdy s má cenu učit a kdy ne a tké JAK se učit.

Když se to tak shrne, otázkou je jakspíš rodělám ten volný čas. Ale počítej, že se to bude zhoršovat - udete končit často ve 4 a pak učení na další den... Já to mám zhoršené že dojíždím hodnu a čtvrt takže doma jsem běžně ve 4 neli v 6 a pak se mi ani nic velkého podnikat nechce Takže pokud nemusím našim pomáhat, mám víkendy pro sebe.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Aktuality a zábava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …