Bronzový

když píšete na počítači, klikáte na mezerník levým, nebo pravým palcem?

já levým, asi to bude tím ,že jsem levačka :)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Hlasujte v anketě

Nejlepší odpověď

Zlatý

Levým

já na něj teda neklikám, já ho mačkám. Vy někdo "klikáte na mezerník"? Nejsem odborník, ale měl jsem dojem, že pojem "klikání" je spojeno výhradně s myší (angl. "click" = česky vlastně "cvaknutí" nebo "mlasknutí", což stisk tlačítka myši připomíná, ale stisknutí klávesy tedy ani náhodou)
Doplňuji:
leonix: nemohl. "Hodně urážlivé" to není (přál bych Vám přečíst si nějakou "hodně urážlivou" kritiku. Má kritika je naopak v mezích slušnosti a sebekritický člověk ji přijme. Že tím někoho štvu, mě neštve, a že sebestředným lidem tím pošramotím ego, mě těší :{D>

Další odpovědi:

Zlatý

Oběma

Doplňuji:
Oběma, ale nikoliv současně. Když píši poslední písmeno levou rukou, tisknu mezerník pravým palcem. Když pravou rukou, tak mezeru dělám levým palcem.

Tak jsem se to naučila ve škole při psaní všemi deseti. - střídat palce. Jsou oba zatížené, navíc dosáhnu lépe na klávesy v levé nebo pravé části klávesnice - nemusím ji opouštět při stisknutí mezerníku. .

Dnes některé učebnice doporučují tisknout mezerník jedním palcem - leváci levým, praváci pravým., ale není to nejvýhodnější způsob.

Pokročilý

jiná odpověď

Quentos,mohl by jste přestat pořád kritizovat tímto způsobem lidi za hrubky nebo překlepy,je to hodně urážlivé a hodně lidí s tím určitě štvete.

Já mačkám ukazováčkem

Bronzový

jiná odpověď

Doplňuji:
Na střídačku pravým a levým palcem, asi podle toho, jakým prstem jsem napsal předchozí znak ..

Stříbrný

Levým

Také levým. A také jsem levačka, tak nad tím možná i něco bude. :)

Zlatý

Pravým

Pravým ( pravák ). :-)

Stříbrný

jiná odpověď

Převážně pravým prostředníčkem, či pravým palcem - teda řekla bych...ale i pravý malíček - mám dlouhé nehty a tak nemůžu používat ukazováček

Pravým

Pokročilý

Pravým

Diskuze k otázce