Avatar uživatele
Registrovaný

Kdy se dostaví ms po vysazení ha?

Kdy mám očekávat pravidelný cyklus ms po vysazení antikoncepce?Mám pít třeba nějaké čaje a podobně?Antikoncepci jsem brala 10 let-MINISISTON!Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

1/ po vysazení hormon. antikoncepce, užívané 10 let nebývá vzácné, že normální cyklus s plnou aktivitou vlastních vaječníků "naskočí" někdy až do 2-3 měsíců - do té doby není potřeba vyvolávat menstruaci. Jiná věc je, pokud žena mívala před započetím užívání tabletek v minulosti taky nepravidelnou menstruaci, tato většinou bude i teď stejně nebo podobně nepravidelná. Hormonální antikoncepce tuto nepravidelnou funkci vaječníku neléčí, jenom dělá umělý a pochopitelně pravidelný cyklus

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1641
Zlatý mosoj 1501
Zlatý marci1 1298
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 1015
Zlatý gecco 743
Zlatý briketka10 727
Zlatý quentos 722
Zlatý iceT 567
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.