Avatar uživatele
ZuzuM

Je možné studovat dvě navazující magisterská studia současně? Na základě jednoho bakalářského titulu?

Modelová situace:
Mám úspěšně vystudované bakalářské studium a přihlásím se na navazující magisterské studium. Rok na to se přihlásím na jiné navazující magisterské studium a budu tedy studovat dvě mgr. souběžně. Celkem, při standardním průchodu studia, bych tedy studovala mgr. 3 roky, což odpovídá stanovené délce bezplatného navazujícího studia ze zákona.

Je vůbec možné takto studovat dvě navazující magisterská studia? A to i kdybych se na obě přihlásila a začala je studovat současně? Případně – byl by mi vyměřen poplatek za studium druhého či pokud je studuji souběžně, počítají se „jako jedno studium“?

Děkuji všem za případnou reakci a odpověď.

Upravil/a: ZuzuM

Zajímavá 0 před 427 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Stačí se zeptat odborníků: https://www.msmt­.cz/ministerstvo/sku­pina-pro-vzdelavani

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Pokud vím, tak možné to je. Počítat by se měla doba studia od zahájení, při souběžném studiu „nabíhá“ ta doba stejně jako bys studovala jen 1×. Ale pokud překročíš, nejspíš budeš platit poplatky na obou školách.
Ale reálně: Jen málo studentů dvojí souběžné studium opravdu zvládne (i když znal jsem takové)

Bez záruky, ověř si to jinde.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek