Avatar uživatele
Bronzový

Je lepší posilovat s těžkou nebo lehčí vahou ??

2-3 serie s těžší vahou - cca 18 kg jednoručka, Nebo např. 5kg jednoručka na např. 6-7 serií ?? co je lepší ? nejsem zatím nic moc (dopl. info)
Doplňuji:
jirkec : 4 série 8-10 opakování ?? 5 sérii 5 opakování ??

Odpovědi:

Avatar uživatele
Registrovaný

Jde spíš o to co je tvůj cíl.. pokud jsi nováček a chceš se ještě naučit techniku, musíš zvolit lehkou váhu... Pokud ti jde o růst, pak to chce těžší váhy například v osvedcenem vzorci 4x8-10 nebo 5x5.
Doplňuji:
Ano přesně tak... 5x5 bych ale doporučil až později... je to poměrně náročné kvůli nutnosti užít opravdu velké váhy a zároveň kvalitně procítit


Avatar uživatele
Pokročilý

Jak zmiňoval jirkec, jestli jsi začátečník, je lepší si zvolit menší váhy pro zvládnutí techniky.
Jestli už techniku máš zmáklou a hodláš nabrat svalovou hmotu tak raději zvol větší váhy s menším opakováním.
Pro vyrýsovaní svalů pak zvol menší váhu s větším počtem opakování.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Bronzový

Zvědavý

4 série 8-10 opakování, 5 sérii 5 opakování. To je trénink tak na 15 min max. ne ? A to obden že ?

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1664
Zlatý mosoj 1508
Zlatý marci1 1318
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 1026
Zlatý gecco 760
Zlatý briketka10 733
Zlatý quentos 727
Zlatý iceT 569
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.