Avatar uživatele
Registrovaný

Jak se dovolám na operátora bleskmobilu - zapomněla jsem pin a puk kod jsem omylem vyhodila.

Musím volat ze simky jiného operátora

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

http://bleskmobil.blesk.cz/…
Doplňuji:
Má BLESKmobil telefonické centrum služeb? Kdy jej mohu využít a bude mě to něco stát?

Služba BLESKmobil má službu operátora na telefonním čísle: 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna cenou 20 Kč za hovor ze sítě BLESKmobil. Tato služba standardně řeší reklamace typu: nedobití kreditu, nefunkčnost SIM karty a ztráty SIM.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Co mám dělat, když SIM karta, kterou jsem zakoupil, není funkční?
Tato událost by neměla nastat. Pokud by se tak přesto stalo, měl by si zákazník zakoupit novou SIM kartu a z ní zavolat operátorovi na linku: 267 267 061, nahlásit tuto skutečnost a sdělit číslo SIM karty, tzv. ICC ID a PUK nefunkční i nové SIM karty.

Operátor zajistí, že cena za kredit z nefunkční SIM karty (150 Kč) bude připsána na novou SIM kartu (tj. dojde k navýšení jejího kreditu o 150 Kč).

Poplatek za volání na operátora (20 Kč za hovor ze sítě BLESKmobil) mu bude v tomto případě zpětně připsán ke kreditu. Taktéž může zákazník požádat operátora o přenesení původního čísla z nefunkční SIM na novou SIM kartu.
http://bleskmobil.blesk.cz/…

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 871
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.