Avatar uživatele
Registrovaný

Jak normální,že mě po dobrání antibiotik na léčení bacilu v krku začaly bolet zduřelé mandle?

Jsem těsně po dobrání antibiotik - v sobotu ráno jsem měla poslední prášek,který mi měl záléčit spálového bacila, je normální,když mě den po dobrání začaly bolet mandle,ale uvnitř v krku to mám stále stejně zduřelé jako v průběhu celé nemoci?

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Navštiv lékaře, buď Ti ATB změnit za jiná, nebo někdy je nutná i delší doba užívání.


Avatar uživatele
Bronzový

Osobně na bolest v krku beru nanukáč a když nezabere tak studené zábaly a ne ATB.


Avatar uživatele
Stříbrný

Váš organismus by mohl být na podávaná ATB rezistentní.
Mě například Penicilin, Penclen, Duomox vůbec nepomáhal, ale Augmentin (ucho) ano, dceru by, ale "zabil" - alergie.

http://www.wikiskripta.eu/…
http://www.leklab.cz/…

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1673
Zlatý mosoj 1507
Zlatý marci1 1324
Zlatý annas 1032
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 768
Zlatý briketka10 733
Zlatý quentos 727
Zlatý iceT 569
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.