Zlatý

Homeopatika - jakou máte zkušenost?

Brali jste už tabletky/kuličky z lékárny nebo měli kapičky připravené na míru homeopatem?
Jak jste byli spokojení s účinností?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Když mě klasická medicína nepomohla, přešla jsem na homeopatii asi počátkem 90. let. Lékařka mě léky připravovala na míru. Měla jsem strašné reakce, navštěvovala jsem ji nejméně 2xtýdně, neustále mně přípravky měnila... Vystřídala jsem přípravky tekuté i kuličky...Jenže pak lékařka dlouhodobě onemocněla, nebylo zbytí, přešla jsem na bylinkové extrakty.

V lékárně si kupuji nyní homeopatické železo, chelidonium majus na žlučníkové potíže, případně magnézium. Pro rychlou pomoc jsou dobré, ale v současnosti víc věřím bylinkám, ale homeopatii nezatracuji, zřejmě bych u ní zůstala, kdyby ...

Neužívám žádné chemické přípravky ...

Další odpovědi:

Bronzový

brala měla jsem přímo od lékaře homeopata,je to viníkající léčba na přírodní bázi,musela jsem je přestat brát z jíných důvodú,můžu jen doporučit,měla jsem klíště dostala jsem horečky u nás borelioza nebyla,ale já jí už měla,snad homeopatyka mě zachránili.

Zdroj: žolík

Zlatý

Homeopatikům věřím,i když jsem zatím užívala jen CORYZALIU na rýmu/úspěšně/.Ale znám případy,kdy pomohly i na streptokoka narozdíl od zbytečně braných antibiotik.
Pro Arygnoc - všechno se dělá pro výdělek,každý se něčím živí,ale největší byznys je prodej chemických léků klasické medicíny od farmaceutických firem.Homeopatika nemají,narozdíl od klasických léků,vedlejší účinky,tudíž organismu NEŠKODÍ!!!

Zlatý

blud.

činnost doktorů pro výdělek.
nefunguje.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1607
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1280
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 716
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499