Dobrý den, poradí někdo jak na migrénu ?

Každý měsíc trpím 3 dny migrénou spojenou s menstruací.Lékařka mi předepsala algifen který po čase přestal zabírat tak jako čípky které mi napsala později. Nezabírají už ani jiné léky na bolest.Pokud má někdo radu prosím napište. uvítám i rady jak si pomoci bez léků, jen s přírodními prostředky. Za odpovědi děkuji.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

V první řadě,je potřeba před menstruací myslet na to,že zase přijde migréna. Já jí mívala,když jsem byla ve stresu,jelikož jsem si vždy uvědomila,že stres rovná se migréna. Jinak mě hrozně pomáhal,klid,tma a chladit si nohy ledem. Když už to bylo moc,tak mi lékařka píchla injekci a ta zabrala pokaždé.

Další odpovědi:

Zlatý

Taky občas mívám bolesti hlavy když jsem byla u lékaře předepsal mi Algifenové kapky stejně jako vám a taky mi to nepomohlo.Moje známá která trpí Migrénou mi jednou poradila abych si vždy při bolesti vzala Ibuprofen od té doby nic jiného na bolest nepoužívám.

Bronzový

Sice jsem naštěstí migrénu nikdy neměla, od babičky ale vím, že pomáhá leznout si tam kde je tma , ticho a chladněji. Přeji den bez bolesti.

DOBRÝ DEN.NA MENSTRUACI A MIGRÉNY JE IBUPROFEN NEVHODNÝ,JELIKOŽ ROZTAHUJE CÉVY COŽ VÁM VELICE ZESÍLÍ MENSTRUACI A BUDE VÁS NAVÍC JEŠTĚ BOLET O TO VÍCE BŘÍŠKO,DÁLE TÍM,ŽE VÁM IBUPROFEN ROZTÁHNE CÉVY TAK MIGRÉNA JEŠTĚ ZESÍLÍ.JÁ VÁM DOPORUČUJI TABLETY KTERÉ PŮSOBÍ ZÁROVEŃ PROTI MIGRÉNĚ A PROTI BOLESTIVÉ MENSTRUACI A TO: ATARALGIN, VALETOL , SARIDON A NEBO NALGESIN-S.TYTO LÉKY ZABÍRAJÍ!!! POTOM HLAVNĚ CHLADNĚJŠÍ,TMAVÉJŠÍ MÍSTNOST,PÍT CHLAZENÉ MINERÁLKY BEZ BUBLIN A JÍST JEN SUCHARY.TAKÉ VÁM VŘELE DOPORUČUJI ASI 1 LITR CHLAZENÉHO ZELENÉHO ČAJE S DOSTATEČNÝM MNOŽSTVÍM MÁTY PEPRNÉ.PŘEJI VÁM VŠE DOBRÉ.---ZAJ-PO

Zdroj: ZNALOSTI

Diskuze k otázce

ABdenis

Dobrý den,