Avatar uživatele
Registrovaný

Dobrý den, vzala jsem si 2 tabletky HA v 1 den, co s tím?

Beru HA Belanette a už ji beru druhý týden a poslední tabletku před měsíčky bych si měla vzít další neděli a pak si dát 7 dní pauzu.. Jenže je tu problém a to ten, že nejspíš v úterý jsem si vzala tabletky 2 a ve středu jsem si vzala tu, kterou si mám vzít až ve čtvrtek... jak mám prosím tento týden dokončit? Dnes si nevzít? Nebo posunout? Nebo tabletku z jiného plata? děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

Ber tabletky pravidelně dál, nevynechávej den - prostě dobereš ´měsíc´ o den dříve.
Pak si dej pauzu na menzes - a pak ber další měsíční ´dávku´.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Dober to jak máš, nic hrozného se nestane, maximálně to dostaneš o pár dní dřív nebo déle.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1282
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.