Avatar uživatele
Amie

Co když mě nepřijmou na VŠ?

Nejsem si jistá jestli mě přijmou na některou z VŠ na které jsem se přihlásila. O jedno to už vím 100% a ted me začíná strašit „Co když mě nepřijmou nikde?“ Jaké jsou mé možnosti.

O 2. kolo vím a pokus o odvolání mám taky ještě v rukávu. Bydlím ve městě, kde jediná možná práce je asi servírka nebo za kasou. Navíc studuji gympl což moje možnosti ještě více komplikuje. Nemáte nějaké zkušenosti či varianty? Vyhazovat za jazykovku se mi nechci, i když jse to také zvažovala.
Doplňuji:
Já vím, můžu to zkusit příští rok, ale co letos?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: Amie

Zajímavá 0 před 3996 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ahold

Stále platí, že na některých VŠ, můžeš studovat tzv. nultý ročník ze kterého máš podstatně větší šanci na přijetí.
A pokud se týká jazykovky:
Určitě to nejsou vyhozené peníze. Získáš státní zkoušku, která zvýší tvou cenu na trhu práce.
Samozřejmě se zdokonalíš v tom kterém jazyce.
Zůstane ti zachován status studenta a s tím spojené výhody: neplatíš zdravotní, ani soc. pojištění. Dostaneš ISIC kartu a tu jistě využiješ na různé akce a slevy atd.
A za rok – držím ti palce!! Vyjde ti to.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lucijej

Pokud tě nikdě nepřijmou, tak některé školy dělají ještě dodatečné přijímačky – a když ne na VŠ, tak na VOŠ.
Navíc, když ti teď na jaře napíšou, že tě nepřijali, tak neztrácej hlavu, protože každý si dává vícero přihlášek a přijmou je hned na několik škol, ale nastoupit mohou jen na jednu, max. na dvě, takže až proběhne zápis do studia, se několik míst uvolní a tím pádem pak posílají dopisy o dodatečném přijetí, ale ty chodí až během září – řijna.
A ikdyby tě přes to všechno nepřijali, tak je ten ideální čas vycestovat do zahraničí – ať už jako óperka, nebo na výzum work and travel apod.

Anebo si hledat práci mimo město.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
marci1