Avatar uživatele
Registrovaný

Náplň práce asistentky ředitele

Ucházím se o pozici asistentky ředitele,chtěla bych se připravit na pohovor,tak mě zajímá na jaké otázky bych se měla připravit.Jedná se o pojišťovnictví a s tímto oborem nemám zkušenosti.Mám ekonomické vzdělání. Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Ahoj,

asistentka ředitele dělá podle mě většinou veškerou administrativní práci - zápisy z jednání, plánování schůzek, vyřizování korespondence, vyřizování hovorů,... ale také vaření kávy, běhání pro oběd atd.

Jedná-li se o pojišťovnictví, tam bych byl opatrnější s nějakým očekáváním, aby tě nenatlačili do ŽL a nedělala bys pojišťovačku.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 839
Zlatý mosoj 444
Zlatý ivzez 298
Zlatý gecco 271
Zlatý Hlada 263
Zlatý standa 200
Zlatý led 181
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 173
Zlatý annas 172

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.