Avatar uživatele
cleavendka

máte někdo zkušenosti s kosmetický kurzem?

Chci si udělat kosmetický kurz, ale jsem docela dost laik a nemám představu o tom, jaké kurzy se nabízejí a jaké firmy je nabízejí.

Zajímavá 0 před 3971 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
martuš

ahoj, zkus juknout různě po netu a do různých diskuzí. Všude je hrozně moc tipů, ale každej byl spokojenej vždy úplně s něčím jiným.. Záleží na každým kde a co mu sedne. Já byla na kurzu přes toto http://www.vod­nanska.com/vod­nanska/6-KURZY/4-O-KURZECH, udělala jsem si rekvalifiční kurz a teď jezdívám s kamarádem fotografem někdy pracovat, když potřebuje záskok za profi kosmetičku :)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
MarkettB

matruš: jojo potvrzuji, určitě musíš kouknout i okolo, já třeba přes ten vizart.cz nebyla na kurzu, ale moje kosmetička z Brna u nich nakupuje zboží a je spokojená. Už sis ten kurz rozmyslela, který by jsi chtěla?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Broukk

Ahoj, a jsem byla na také na kurzu přes vodnanska.com a jsem velmi spokojená. Kurz byl úplně super, naučila jsem se spoustu věcí. Konkrétně jsem byla na kuzre svatebního líčení a určitě půjdu i na další jiný kurz. Mohu pouze doporučit :)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Bob2

moje sestra dostala od nás kurz fotomakeup-u u paní / slečny Vodňanský a líbilo se jí na něm. Byla spokojená a tak přemýšlíme že bychom jí pod stromeček dali další kurz.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
cleavendka

Ale to fotolíčení – fotomakeup vypadá stejně nejlíp, dnes jsem v práci celou dobu koukala po různých kurzech, nasla jsem něco i přes vodnanska.com, tam to mají podobný s tím vizartem. Ale dnes večer se už pevně musím rozhodnout. :) Jinak se k tomu nedokopu vůbec jak se znám :D

před 3957 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
cleavendka