Avatar uživatele
bobina

jak postupovat, ztracený záruční list a je potřeba opravy

Koupila jsem si 6 spotřebičů bílé techniky originál při koupi kuchyně Oresi v krabicích a nemám ani jeden záruční list.Nyní potřebuji jeden výrobek reklamovat.Co s tím?
Doplňuji:
zapomněla jsem dodat, že pracovníci Oresi mi vše zapojili a „odpad“ sami zlikvidovali. Tudiž krabice nejsou a mám pouze jenom návody.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3983 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Stačí paragon nebo faktura. Obraťte se na prodejce.
Doplňuji:
Solidní prodejna je schopná ověřit pravdivost a v případě ztráty paragonu vystaví kopii.
Vlastní zkušenost.
Pro zajímavost.
Ve velkých marketech je dokonce monitorované zboží na kase a je možné identifikovat kopené zboží proti paragonu jakkoliv dlouho zpětně. Také vlastní zkušenost.

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
badisko

oni to maji v databazi ..musite na stejnou prodejnu ..nicmene musite mit nejakej doklad ze jte to koupila tam…:D

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
olm

nutno je vzit take krabici a k tomu paragon nebo fakturu

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Olmann

to olm: Krabici nemusí mít v žádném případě. Ani paragon a ani fakturu nemusí mít. Pokud platila z účtu tak stačí výpis z banky a dokonce prý i v jistých případech stačí dokonce svědectví jiné osoby. Ale jak to přesně funguje nevím. Já mám zase zkušenost s jedním zásilkovým obchodem, že jsem u nich reklamoval zboží bez záručního listu bez paragonu jen s pomocí krabice. Od té doby jim plně důvěřuji.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování