Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.říjen 10:57

Tak auta už opravuji cca 30 let, ale ještě jsem nezjistil, kde se maže volant.
Jinak k otázce pokud jde řízení těžko bude problém pravděpodobně v řízení (hřebenová tyč) To je takové to vodorovné na co se volantová tyč napojuje a na konci jsou klouby řízení (rejdové čepy). Podívat se jestli nejsou potrhané prachovky a nedostal se tam bordel (ne u těch čepů, ale na té hřebenové tyči). Jestli jsi ,ale měl před tím auto s posilovačem, tak auto bez psilovače se vždy bude zdát, že jde těžko řízení, pokud jsou ještě podhuštěná kola je to oto horší.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.říjen 16:58

Tak auta už opravuji cca 30 let, ale ještě jsem nezjistil, kde se maže volant.
Jinak k otázce pokud jde řízení těžko bude problém pravděpodobně v řízení (hřebenová tyč) To je takové to vodorovné na co se volantová tyč napojuje a na konci jsou klouby řízení (rejdové čepy). Podívat se jestli nejsou potrhané prachovky a nedostal se tam bordel (ne u těch čepů, ale na té hřebenové tyči). Jestli jsi ,ale měl před tím auto s posilovačem, tak auto bez psilovače se vždy bude zdát, že jde těžko řízení, pokud jsou ještě podhuštěná kola je to oto horší.
Doplňuji:
Zvedněte předek auta a pak jak jsem psal kontrola a promazání řízení a mrknout se a promazat horní uložení tlumičů. Buďte rád že to nemá ještě převodku řízení se šnekem.
Nejhorší dřinu při řízení jsem zažil u OT:64 SKOT když odešel posilovač, to jsme řidili dva a měli co dělat. :)