Ztrácím nárok na prospěchové stipendium, když přecházím na dálkové?

Dobrý den, chci se zeptat, pokud jsem nyní ještě student prezenční formy a podám si žádost pro rok 2013/2014 o prospěchové stipendium, která se odevzdává u zápisu do dalšího ročníku, ve kterém už chci studovat dálkově, mám na to ještě nárok? Když žádám za rok 2013-14, kdy jsem ještě byla studentkou prezenční formy? Děkuji
Doplňuji:
Ale já žádám na rok, kdy jsem ještě student prezenční formy. Jen tu žádost odevzdám u zápisu, kde už budu se studenty kombinovaného studia.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Myslím, že k dálkovému studiu školy stipendium nedávají. Každá škola to může však mít jinak. Informuj se přímo na konkrétní škole.

Další odpovědi:

Velmi pravděpodobně nárok na prospěchové stipenduim ztratíš.
Při "dálkovém" studiu máš nárok (případně) na stipendium sociální.
Ale zkus se ´poptat´ na mimořádné stipendium (může ti být přiznáno formou grantu).
Doplňuji:
Žádáš "na rok, kdy jsem ještě student prezenční formy" - tedy zpětně???
A nebo jen za uplynulé období dokládáš prospěch???
;-)

Diskuze k otázce

anonym

žádám si za rok 2013/2014..tedy je to doba, kdy jsem ještě v prezenční formě, ale tu žádost odevzdávám u zápisu do vyššího ročníku a tady už nebudu prezenční forma, ale dálková...mám tedy na to nárok nebo ne?

anonym

No - pořád nerozumím...
Aspoň za dob mých VŠ studií se stipendium nevyplácelo zpětně (tedy za dobu již absolvovaného studia) ale bylo vypláceno za aktuálně ´prostudovaný´ měsíc na základě minulých výsledků studia.
Tedy - podle mne, nárok mít nebudeš, protože nebudeš studovat prezenční formou.
Ale možná ti ´u vás´ máte jinak - nejjistější info dostaneš na dané škole/fakultě.

Zajímavé otázky v kategorii Vzdělání a práce

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Vzdělání a práce

Zlatý annas 2420
Zlatý Drap 1491
Zlatý quentos 1220
Zlatý mosoj 643