Avatar uživatele
SajmonModer

Zajímalo by mne, čím se živíte, kdo kde pracujete.

Doplňuji:
Žádná odpověď? To se za sebe vážně tak stydíme?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? aramah, hanny 2 před 4803 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Terryle

Spíš je už docela pozdě…
Já studuju. A příležitostně si přivydělávám novinařinou, které se asi budu po škole i věnovat… nutno dodat, že ne tou bulvární; baví mě psát spíš o cestování, vědě, technice, objevech a tak.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Chytrolín

Živím se jídlem,zapíjím to vodou a pracuji jako ďas 🙂

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
panenka

Já dělám svému manželovi protože podniká papíry,pracuji ještě v jedné firmě která se zabývá bankrotem a uzavírání smluv (Flexi pojištění,úrazové pojištění atd)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aramah

Nepracuji jsem důchodce.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
fablen

účetní u soukromé firmy (zaměstnanec) + provozuji armyshop (OSVČ)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
hanny 2

Moje původní povolání je dětská zdravotní chirurgická sestra.Teď dělám kosmetiku a pedikůru na ŽL.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Džanička

Já jsem původně fotografka, teď se živím tím, že vyrábím vyšívaná svatební oznámení..

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
stana73

V zemědělství-chovatelka

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Rocker

Jsem školník na základní škole

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Paulovič

já pracuji v letectví

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dedeg

já nepracuji nikde,ale chtěl bych.Do důchodu 2roky,už nikoho nezajímám.Živím se z fondu,který jsem si sám vytvořil,protože vím,že stát se na každého vys…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dudu

Jak jste ráčil napsat tuším předevčírem, nic nedělám a hýřím z tučné penze.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Sober