Bronzový

Zajímalo by mne, čím se živíte, kdo kde pracujete.

Doplňuji:
Žádná odpověď? To se za sebe vážně tak stydíme?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Spíš je už docela pozdě...
Já studuju. A příležitostně si přivydělávám novinařinou, které se asi budu po škole i věnovat... nutno dodat, že ne tou bulvární; baví mě psát spíš o cestování, vědě, technice, objevech a tak.

Další odpovědi:

Pokročilý

Živím se jídlem,zapíjím to vodou a pracuji jako ďas :-)

Zlatý

Já dělám svému manželovi protože podniká papíry,pracuji ještě v jedné firmě která se zabývá bankrotem a uzavírání smluv (Flexi pojištění,úrazové pojištění atd)

Zlatý

Nepracuji jsem důchodce.

Bronzový

účetní u soukromé firmy (zaměstnanec) + provozuji armyshop (OSVČ)

Zlatý

Moje původní povolání je dětská zdravotní chirurgická sestra.Teď dělám kosmetiku a pedikůru na ŽL.

Bronzový

Já jsem původně fotografka, teď se živím tím, že vyrábím vyšívaná svatební oznámení..

Bronzový

V zemědělství-chovatelka

Stříbrný

Jsem školník na základní škole

Pokročilý

já pracuji v letectví

Pokročilý

já nepracuji nikde,ale chtěl bych.Do důchodu 2roky,už nikoho nezajímám.Živím se z fondu,který jsem si sám vytvořil,protože vím,že stát se na každého vys....

Zlatý

Jak jste ráčil napsat tuším předevčírem, nic nedělám a hýřím z tučné penze.

Pokročilý

Jsem důchodce, chatuji na Internetu, pomáhám shánět nezaměstnanému synovi práci. Před několika dny jsem dostal tady typ na agenturu Práce.cz. Je to prča, ale brigádu tam dneska sehnala moje manželka, rovněž důchodkyně. Zjišťuji, že tento server "žije"...

Bronzový

Pracuji jako opravář v papírenství.

Zlatý

Momentálně bez zaměstnání,jinak chůva na plný úvazek hlídám vnučku než najdu práci.

Diskuze k otázce

Marin

Já jsem z Prahy a pracuji v call centru už nějakou dobu a jsem naprosto spokojen, i když bych to před pár lety určitě neřekl :-)

Dasavenclo