Avatar uživatele
Pokročilý

začal mě chutnat doplněk stravy B - komplex ty prášky

je to trochu špatně ? čím můžu nahradit tu chut´ prášků ?
Doplňuji:
já je neberu protože mě chutnají :D ale proto aby se mi vylepšila plet´ a tak :)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Odpoveď byla označena jako užitečná
Avatar uživatele
Zlatý

Hodně špatně je, pokud používáš vitamíny v tabletách jen proto, že ti chutnají.
Ale dej si... :-D
Doplňuji:
Jasně, reklama sklízí úspěchy :-D
Zajdi k dobrému dermatologovi a poslechni si jeho. Pokud ti to poradí i on, nebude to špatná volba. Jako laik si ale myslím, že žádná tableta není samospasitelná, navíc naordinovaná 'svépomocí' a reklamou ;-)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Co takhle udělat si k večeři mozeček ?


Avatar uživatele
Zlatý

Jezte více potraviny s obsahem vitamínu B.


Avatar uživatele
Stříbrný

Jestlipak víš, že se po nich může tloustnout
(u někoho může b-komplex zvyšovat chuť k jídlu)?


Avatar uživatele
Pokročilý

Asi je důležité kolikrát denně ten vitamín bereš když ti chutná. Tuším že by se měl brát jen jednou denně. Pakliže dávku překračuješ je dobré se o tom poradit s lékařem.
Doplňuji:
http://artmoney.info/…

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1606
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1279
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 716
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.