Avatar uživatele
Pokročilý

Výnosnost prodejních akcí pro obchodní řetězce

Když nějaký prodejce například Lidl udělá nějakou prodejní akci, že třeba Lovecký salám místo 69.90 prodává za 49.90 na tom neprodělá? Nebo nákupní cena toho Loveckého salámu je ještě nižší, že Lidl vydělá i když sníží cenu?
Jaký jsou pro obchodní řetězce výhody a nevýhody takovýchto akcí? Proč to dělají?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Každý prodejce vydělá i když sníží cenu, protože má tak velké marže, že si to může dovolit. Navíc, tím přiláká zákazníky do svého obchodu, kteří tam utratí více peněz za jiné zboží. Troch udlišné je to např. u zboží které se přestane vyrábět definitivně. Tam může být cena opravdu nižší, než pořizovací cena. Ale to je vyjímečné.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Je to přesně tak, jak píše rybíz.
Marže je tak vysoká, že přes "obrovské" slevy je obchod stále v plusu. Navíc zákazníci ke zboží v akci přikoupí i další zboží. Když tam už jsou.
A proč to dělají??? No přece aby nalákali zákazníky a ti u nich utratili kačky.
O tom to celé je. Letáky, reklama,....
Někdo to zaplatit musí. A obchodník to nebude.


Avatar uživatele
Zlatý

i pri extra slevovych akcich je zbozi drazsi nez treba v nemecku kde to ve sleve neni.Tohle nechapu...


Avatar uživatele
Stříbrný

Nechal jsem se také nachytat na leták sleva pro vrtací kladiva mněli jich slvněných jen deset a to co bylo v krámně mnělo vykradené příslušenství.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 413
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 143
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.